Work Service wynegocjował z obligatariuszami warunki biznesowe redukcji wierzytelności

Work Service wynegocjował z obligatariuszami warunki biznesowe redukcji wierzytelności - podała spółka w komunikacie.

(Bankier.pl)

Chodzi o obligatariuszy uprawnionych z wyemitowanych przez spółkę obligacji serii W, serii X oraz serii Z, o terminie zapadalności 29 maja 2020 r. i łącznej wartości nominalnej 35,25 mln zł.

W ramach wynegocjowanych warunków wszyscy obligatariusze uzyskali wewnętrzne zgody dotyczące ewentualnej sprzedaży posiadanych obligacji w ramach transakcji pomiędzy spółką a międzynarodowym inwestorem branżowym, zakładając 70 proc. dyskonto (lub umorzenie) kwoty wierzytelności, pod warunkiem m.in. otrzymania jednorazowej płatności w wysokości 30 proc. wartości wierzytelności z tytułu obligacji, tj. 10,575 mln zł po realizacji transakcji z inwestorem.

"Zarząd emitenta będzie prowadził dalsze negocjacje z obligatariuszami w sprawie uzgodnienia docelowej dokumentacji transakcyjnej dotyczącej sprzedaży obligacji na ustalonych warunkach" - napisano.

Spółka poinformowała, że do ewentualnej transakcji z obligatariuszami na uzgodnionych warunkach może dojść w związku z inwestycją rozważaną przez inwestora, a zakończenie dalszych negocjacji jest jednym z kilku warunków realizacji transakcji z inwestorem. (PAP Biznes)

pel/ osz/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WORKSERV -6,88% 0,54
2020-02-14 17:00:00
WIG -0,11% 57 895,19
2020-02-14 17:15:00
WIG20 -0,23% 2 115,29
2020-02-14 17:15:00
WIG30 -0,25% 2 437,30
2020-02-14 17:15:00
MWIG40 -0,05% 4 058,17
2020-02-14 17:15:01
DAX -0,01% 13 744,21
2020-02-14 17:37:00
NASDAQ 0,20% 9 731,18
2020-02-14 22:03:00
SP500 0,18% 3 380,16
2020-02-14 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.