Skonsolidowane przychody CCC w czerwcu 2019 roku wyniosły 621,4 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 60 proc. - podała grupa w komunikacie. Przychody za okres styczeń-czerwiec wyniosły 2,647 mld zł i były wyższe rdr o 37 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za czerwiec 2019 r. wyniosły 501,9 mln zł (w tym 6,3 mln zł eobuwie. pl, 49,5 mln zł Karl Vögele oraz 8,8 mln zł sprzedaży Gino Rossi) i były wyższe rdr o 62 proc. Wzrost w przypadku sieci detalicznej CCC wyniósł 52 proc., do 437,3 mln zł.
Jak podało CCC, sprzedaż porównywalna (LFL) w detalu wzrosła w czerwcu o 39,3 proc. rdr.
Narastająco od początku roku przychody detaliczne grupy wyniosły 1,942 mld zł (w tym 32,5 mln zł eobuwie. pl, 239,1 mln zł sprzedaży Karl Vögele i 29 mln zł Gino Rossi), co oznacza wzrost rok do roku o 32 proc.
Przychody w kanale internetowym za czerwiec wyniosły 106,9 mln zł (53 proc. wzrostu rdr), z czego za 99,7 mln zł odpowiadało e-obuwie (wzrost o 43 proc. rok do roku), za 1,5 mln zł Karl Vögele AG, 3,7 mln zł DeeZee, 0,8 mln zł Gino Rossi, a za 1,2 mln zł CCC.
W okresie styczeń-czerwiec sprzedaż internetowa wygenerowała 640,9 mln zł przychodów, o 60 proc. więcej niż przed rokiem.
Powierzchnia sklepów grupy CCC na koniec czerwca wyniosła 703 tys. m kw. (w tym 80,7 tys. m kw. Karl Vögele AG i 8 tys. m kw. Gino Rossi) i była o 17 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Grupa CCC, która uruchomiła w Polsce sklep internetowy CCC, planuje do końca I kwartału 2020 roku uruchomić sklep online na 5 kolejnych rynkach, na których już działa - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
"Sklep online, podobnie jak poszerzanie oferty produktowej, jest elementem otwierania się grupy CCC na nowe grupy klientów. (...) Pomimo startu w ostatnich dniach czerwca, sprzedaż poprzez platformę CCC przekroczyła 1,2 mln zł, co potwierdza jej kluczowe znaczenie dla klientów marki" - napisano w komunikacie.
W ubiegłym tygodniu grupa uruchomiła pod adresem ccc. eu sklep online CCC w pełnej funkcjonalności, zakładającej dostawę zamawianych produktów pod wskazany przez klienta adres.
„Sklep internetowy to kamień milowy naszej drogi do omnichannel i nowej jakości zakupów. W ciągu niespełna kilku dni od jego oficjalnego uruchomienia wygenerowanych zostało ponad 5 tys. zamówień, z których łączny przychód przekroczył milion złotych” - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, dyrektor ds. e-commerce/omnichannel w CCC, Jakub Jasiński. (PAP Biznes)
pel/ osz/
pel/ osz/


























































