REKLAMA
ZOOM NA RYNKI

Kino Polska liczy na wzrost przychodów z reklam po zmianie modelu ich emisji

2013-01-18 17:20
publikacja
2013-01-18 17:20

Kino Polska liczy na wzrost przychodów reklamowych, po tym jak zdecydowała o zmianie modelu ich emisji - poinformował PAP Bogusław Kisielewski, członek zarządu Kino Polska.

W czwartek wieczorem Kino Polska poinformowała o zmianie formuły wyświetlania reklam w Telewizji Kino Polska oraz FilmBox Basic. Zmiany te związane są ze skróceniem i zwiększeniem częstotliwości pojedynczych breaków reklamowych poprzez ich emisję w trakcie wybranych audycji telewizyjnych.

"Zmiana formy wyświetlania reklam była dla nas bardzo trudną decyzję. Mieliśmy wiele za i przeciw. Wiemy, że przy takiej zmianie możemy stracić część widzów na rzecz innych kanałów. Natomiast z pozytywów, które przeważyły, było to, że nasze przerwy reklamowe, które mamy teraz trwają zwykle ok. 12 minut i występują między emitowanymi programami. Z naszych badań wynika, że w środku tej przerwy oglądalność spada niemal do zera" - powiedział PAP Kisielewski.

"Przeprowadziliśmy symulacje, z których wynika, że nasz nowy model emisji reklam powinien nam przynieść dodatkowe przychody reklamowe. Nie ukrywam również, że część tych dodatkowych zysków trafi na finansowanie naszej działalności związanej z rekonstrukcją filmów" - dodał.

Wprowadzenie powyższych zmian spółka planuje od 1 lutego w przypadku Telewizji Kino Polska oraz od 1 marca dla kanału FilmBox Basic. (PAP)

kam/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Telewizja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki