Ceneo najlepszą porównywarką w rankingu „Wprost”

Serwis Ceneo.pl zajął pierwsze miejsce w rankingu sklepów internetowych tygodnika „Wprost” w kategorii porównywarki cen. Trzecie z rzędu zwycięstwo w tym rankingu potwierdza niekwestionowany prymat Ceneo na rynku.
Dziennikarze „Wprost” poddali ocenie 233 firmy, w tym 20 porównywarek. Wszystkie badane firmy pogrupowano w 12 kategorii: biura podróży, sport i turystyka, odzież i bielizna, zdrowie i uroda, elektronika użytkowa, broń i militaria, tylko dla dorosłych, komputery i software, film oraz porównywarki cen. Punkty przyznano w dwóch kategoriach: funkcjonalność (75%) oraz ergonomia (25%). Autorzy rankingu założyli, ze na funkcjonalność składają się: asortyment, informacje o produkcie, sposoby i warunki dostawy, dostępne sposoby płatności, metody kontaktu z klientem, mapa serwisu, bonusy, komentarze i inne dodatki, na ergonomię zaś: łatwość dotarcia do informacji, grafika, przejrzystość oraz budowa. Maksymalna ilość punktów, jakie można było zdobyć, wynosiła 100. Zdobywając aż 84,5 z nich, Ceneo po raz kolejny prześcignęło swoich konkurentów.

- Ostatni rok był dla nas bardzo pracowity i cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny otrzymaliśmy to prestiżowe wyróżnienie. – mówi Łukasz Zych Członek Zarządu Ceneo.pl - Cieszy nas ono tym bardziej, że w ostatnich miesiącach rynek porównywarek znacznie się zagęścił, a konkurencja jest bardzo aktywna. Ranking pokazał jednak, że pozycjom liderów ciężko będzie zagrozić. - dodaje.

Ceneo we wrześniu 2007 roku odwiedziło 2,5 mln użytkowników. Porównywarka współpracuje z 700 sklepami internetowymi, a na swoich stronach prezentuje informacje o 2 milionach cen produktów.

Ceneo.pl / www.prnews.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne