REKLAMA

Awaria w Santanderze

2021-01-04 12:20, akt.2021-01-04 13:12
publikacja
2021-01-04 12:20
aktualizacja
2021-01-04 13:12
Bankier.pl

W poniedziałek w godzinach południowych klienci Santander Banku Polska nie mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz skorzystać z usług online. Obecnie nie ma już problemów podczas korzystania z systemu.

Pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów z logowaniem się do serwisu internetowego oraz korzystaniem z usług online pojawiły się klika minut po godzinie 11. Klienci Santander Banku Polska zwracali uwagę m.in. na długi czas oczekiwania na stronę logowania, "wyrzucanie" z serwisu oraz zawieszanie witryny podczas ładowania.

"Próbuję zalogować się do Santander Banku i niestety jest problem. Długie oczekiwanie na stronę logowania. Po zalogowaniu i próbie wybrania konta wyrzuca z systemu z powodu przeciążenia lub problemów..." - czytamy w informacji przesłanej na adres alert@bankier.pl przez jednego z Czytelników Bankier.pl.

"Obecnie występują problemy z dostępem do usług online. Za utrudnienia przepraszamy" - usłyszymy komunikat na infolinii banku.

– Potwierdzamy utrudnienia w dostępie do usług Santander Internet, pracujemy intensywnie nad ich usunięciem. Klienci mogą realizować transakcje przez Santander mobile. Bardzo przepraszamy za utrudnienia – mówiła Ewa Krawczyk z biura prasowego Santander Banku Polska podczas rozmowy z Bankier.pl. 

Kliknij, aby przejść dalej / Bankier.pl

DF

Źródło:
Tematy
Otwórz Konto w aplikacji mobilnej GOmobile.

Otwórz Konto w aplikacji mobilnej GOmobile.

Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
carlito1
jeszcze są problemy... połowa funkcji nie działa...

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki