
W poniedziałek w godzinach południowych klienci Santander Banku Polska nie mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz skorzystać z usług online. Obecnie nie ma już problemów podczas korzystania z systemu.
Pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów z logowaniem się do serwisu internetowego oraz korzystaniem z usług online pojawiły się klika minut po godzinie 11. Klienci Santander Banku Polska zwracali uwagę m.in. na długi czas oczekiwania na stronę logowania, "wyrzucanie" z serwisu oraz zawieszanie witryny podczas ładowania.
"Próbuję zalogować się do Santander Banku i niestety jest problem. Długie oczekiwanie na stronę logowania. Po zalogowaniu i próbie wybrania konta wyrzuca z systemu z powodu przeciążenia lub problemów..." - czytamy w informacji przesłanej na adres alert@bankier.pl przez jednego z Czytelników Bankier.pl.
"Obecnie występują problemy z dostępem do usług online. Za utrudnienia przepraszamy" - usłyszymy komunikat na infolinii banku.
– Potwierdzamy utrudnienia w dostępie do usług Santander Internet, pracujemy intensywnie nad ich usunięciem. Klienci mogą realizować transakcje przez Santander mobile. Bardzo przepraszamy za utrudnienia – mówiła Ewa Krawczyk z biura prasowego Santander Banku Polska podczas rozmowy z Bankier.pl.
DF
