Awaria IKO PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski poinformował o usunięciu awarii uniemożliwiającej korzystanie z aplikacji mobilnej IKO i przeprosił za wcześniejsze utrudnienia. Użytkownicy aplikacji mieli dziś problemy z zalogowaniem się na swoje konto. Problem pojawiał się już wczoraj, jak wynika z komentarzy klientów w serwisach społecznościowych. 

(fot. PKO BP / )

Po uruchomieniu aplikacji i autoryzacji, aplikacja zwracała błąd logowania i prośbę o ponowienie próby później - następnie aplikacja się resetowała. Jak wynikało z komentarzy klientów i wiadomości, jakie dostajemy od naszych czytelników, problem trwał dłuższy czas.

Problemy z działaniem IKO potwierdzono nam na infolinii. Przejściowe utrudnienia potwierdziło również biuro prasowe PKO Banku Polskiego. - Obecnie występują utrudnienia w działaniu aplikacji IKO. Pracujemy nad rozwiązaniem i przywróceniem pełnej funkcjonalności. Karty PKO Banku Polskiego w zakresie płatności w sklepach i wypłat z bankomatów działają normalnie. Bez zakłóceń działają też serwisy transakcyjne iPKO i Inteligo - przekazał redakcji Bankier.pl PKO Bank Polski.

(Bankier.pl)

MG

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
2 0 esteban02

PKO jak zwykle na baczności. W mig rozprawił sie z usterka a wszystko dla dobra klientów

! Odpowiedz
Rozlicz PIT za 2017
szybko i bez błędów

lub uruchom online teraz

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl