REKLAMA

Agencja Euro RCSG Warsaw przygotowała reklamy prasowe dla Link4

2008-05-21 08:20
publikacja
2008-05-21 08:20
Bohaterami nowej kampanii prasowej są, podobnie jak w przypadku reklamy telewizyjnej, porzuceni przez swoich klientów agenci ubezpieczeniowi.

Reklamy opatrzone hasłem „Nie daj się wziąć na litość” podkreślają fakt, że w Link4 można ubezpieczyć samochód bez pośrednika. Każdy klient samodzielnie może ubezpieczyć się w Link4 przez telefon i w ten sposób uniknąć płacenia prowizji agentowi ubezpieczeniowemu. Tą drogą poszło już 300 tys. kierowców, którzy nie ulegli namowom agentów i zrezygnowali z ich usług.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały 3 wersje reklamy prasowej. Za kreację odpowiadała agencja Euro RSCG Warsaw.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.


Euro RCSG Warsaw / www.prnews.pl
Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~maras
no i dobrze, że się tak reklamują- płacenie agentom jest rzeczywiście bez sensu, szczególnie, że mają oni prowizję od sprzedaży i chcą wcisnąć ile się da. Okazało się, że w AC nie mam ubezpieczenia od sprzedaży, a mój agent twierdził, że jest :/ Plusem tych directowych ubezpieczycieli jest to, że rozmowy są nagrywane, a kolesia, no i dobrze, że się tak reklamują- płacenie agentom jest rzeczywiście bez sensu, szczególnie, że mają oni prowizję od sprzedaży i chcą wcisnąć ile się da. Okazało się, że w AC nie mam ubezpieczenia od sprzedaży, a mój agent twierdził, że jest :/ Plusem tych directowych ubezpieczycieli jest to, że rozmowy są nagrywane, a kolesia, z którym gadasz na dyktafon nie nagrasz :) A wy wolicie się ubezpieczać przy pomocy agenta?

Powiązane: Zakupy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki