Wittchen ma umowę na dostawy wyrobów dla Lidla za ok. 11 mln zł netto

Wittchen ustalił z firmą Lidl warunki dostawy wyrobów skórzanych swojej marki w br. o łącznej szacunkowej wartości ok. 11 mln zł netto, podała spółka.

Wittchen ma umowę na dostawy wyrobów dla Lidla za ok. 11 mln zł netto
Wittchen ma umowę na dostawy wyrobów dla Lidla za ok. 11 mln zł netto (fot. Marek Wisniewski / Puls Biznesu / FORUM)

"Spółka ustaliła z firmą Lidl warunki współpracy w zakresie realizacji zamówienia - dostawa wyrobów skórzanych marki Wittchen w roku 2018. Łączna szacunkowa wartość umowy wynosić będzie ok. 11 mln zł netto + VAT" - czytamy w komunikacie.

(Lidl.pl)

Jednocześnie spółka przypomniała, że oprócz ustalenia warunków ww. umowy w bieżącym roku spółka uzyskała od kontrahenta zamówienie na realizację dostaw wyrobów skórzanych o wartości ok. 13,5 mln zł netto + VAT.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.

Źródło:
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 jaykob

Całkiem ciekawe zagranie. Marka powstała z jakości :)

! Odpowiedz
0 6 bankierkomentuje

to tak samo jak RADZIO SMALEC MAJDA....., dyrektor jakiejś śmieciowej zadłużonej niegdyś spółki (zgaduje ze dziś ma tyle samo lub więcej długu co jakieś rok czy dwa temu kiedy niejaki SMALEC chcial ja wprowadzać na giełdę) twierdził ze w Biedrze bedzie sprzedawal swoja marke perfum z segmentu premium. Smalec zapomniał ze w Biedrach i Lidlach sprzedaje się prawie najtańsze ścierwo a nie produkty premium. Branżowi doradcy mu tak doradzili i skończyło się to tym ze Radzio podwinął ogon i musiał wyjechać na emigracje do USA zeby sie odkuc.
Kible sprzątał czy dymał na zmywaku ?

SMALEC brnął dalej bo zadłużona ostro spółkę chcial wprowadzac na gielde tylko sie chetnych nie zebrało tylu ile trzeba.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
3 23 fred_

Ksiazkowy przyklad "brand devaluing"
To jest gwozdz do trumny Witthena.
Kazdy wie ze sprzedaz produktow w dyskoncie to koniec dla marki. Juz teraz ludzie jak widza torebke tej firmy to pytaja czy z biedronce kupiona.
Nikt juz nie kupi ich wyrobow bo nikt nie bedzie scie chcial przyznac ze robi zakupy w dyskontach.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
WITTCHEN -5,45% 15,60
2019-05-17 17:00:00
WIG -0,18% 56 561,79
2019-05-17 17:05:00
WIG20 -0,19% 2 184,35
2019-05-17 17:15:00
WIG30 -0,32% 2 509,19
2019-05-17 17:15:00
MWIG40 -0,62% 3 894,19
2019-05-17 17:05:00
DAX -0,58% 12 238,94
2019-05-17 17:37:00
NASDAQ -1,04% 7 816,28
2019-05-17 22:03:00
SP500 -0,58% 2 859,53
2019-05-17 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.