REKLAMA
ZOOM NA SPÓŁKI

Wittchen ma umowę na dostawy wyrobów dla Lidla za ok. 11 mln zł netto

2018-06-19 17:06
publikacja
2018-06-19 17:06

Wittchen ustalił z firmą Lidl warunki dostawy wyrobów skórzanych swojej marki w br. o łącznej szacunkowej wartości ok. 11 mln zł netto, podała spółka.

fot. Marek Wisniewski / Puls Biznesu / / FORUM

"Spółka ustaliła z firmą Lidl warunki współpracy w zakresie realizacji zamówienia - dostawa wyrobów skórzanych marki Wittchen w roku 2018. Łączna szacunkowa wartość umowy wynosić będzie ok. 11 mln zł netto + VAT" - czytamy w komunikacie.

fot. / / Lidl.pl

Jednocześnie spółka przypomniała, że oprócz ustalenia warunków ww. umowy w bieżącym roku spółka uzyskała od kontrahenta zamówienie na realizację dostaw wyrobów skórzanych o wartości ok. 13,5 mln zł netto + VAT.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.

Źródło:
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (3)

dodaj komentarz
jaykob
Całkiem ciekawe zagranie. Marka powstała z jakości :)
bankierkomentuje
to tak samo jak RADZIO SMALEC MAJDA....., dyrektor jakiejś śmieciowej zadłużonej niegdyś spółki (zgaduje ze dziś ma tyle samo lub więcej długu co jakieś rok czy dwa temu kiedy niejaki SMALEC chcial ja wprowadzać na giełdę) twierdził ze w Biedrze bedzie sprzedawal swoja marke perfum z segmentu premium. Smalec zapomniał ze w Biedrach to tak samo jak RADZIO SMALEC MAJDA....., dyrektor jakiejś śmieciowej zadłużonej niegdyś spółki (zgaduje ze dziś ma tyle samo lub więcej długu co jakieś rok czy dwa temu kiedy niejaki SMALEC chcial ja wprowadzać na giełdę) twierdził ze w Biedrze bedzie sprzedawal swoja marke perfum z segmentu premium. Smalec zapomniał ze w Biedrach i Lidlach sprzedaje się prawie najtańsze ścierwo a nie produkty premium. Branżowi doradcy mu tak doradzili i skończyło się to tym ze Radzio podwinął ogon i musiał wyjechać na emigracje do USA zeby sie odkuc.
Kible sprzątał czy dymał na zmywaku ?

SMALEC brnął dalej bo zadłużona ostro spółkę chcial wprowadzac na gielde tylko sie chetnych nie zebrało tylu ile trzeba.
fred_
Ksiazkowy przyklad "brand devaluing"
To jest gwozdz do trumny Witthena.
Kazdy wie ze sprzedaz produktow w dyskoncie to koniec dla marki. Juz teraz ludzie jak widza torebke tej firmy to pytaja czy z biedronce kupiona.
Nikt juz nie kupi ich wyrobow bo nikt nie bedzie scie chcial przyznac ze robi zakupy w
Ksiazkowy przyklad "brand devaluing"
To jest gwozdz do trumny Witthena.
Kazdy wie ze sprzedaz produktow w dyskoncie to koniec dla marki. Juz teraz ludzie jak widza torebke tej firmy to pytaja czy z biedronce kupiona.
Nikt juz nie kupi ich wyrobow bo nikt nie bedzie scie chcial przyznac ze robi zakupy w dyskontach.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki