Vistula miała w grudniu 2017 roku około 107,2 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 16,3 proc. - podała grupa w komunikacie. W okresie styczeń-grudzień przychody wyniosły około 685,9 mln zł, co oznacza wzrost rdr o około 14,6 proc.
Grupa poinformowała, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w grudniu około 52 mln zł i były wyższe rdr o około 17,9 proc.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–grudzień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 387,6 mln zł i była wyższa o około 16 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W. Kruk) wyniosły z kolei około 51,3 mln zł, czyli wzrosły o około 15,5 proc. rdr. W okresie styczeń–grudzień 2017 roku przychody w tym segmencie wyniosły około 257,9 mln zł i były 14,7 proc. wyższe niż rok wcześniej.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu przez grupę wyniosła około 53,7 proc. i była wyższa rdr o około 1,2 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-grudzień 2017 wyniosła około 52,1 proc. i była na takim samym poziomie rdr.
Na koniec grudnia łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 33,3 tys. m. kw. i była wyższa o 9,2 proc. rdr. (PAP Biznes)
pel/ asa/