Sukcesy |
|
|
- Cindy Crawford (woda Arctic) 2003 - po kampanii z modelką sprzedaż wody wzrosła o ponad 60 proc. - Pierce Brosnan (Vistula & Wólczanka) 2007 - do salonów przychodzi o 2,5 raza więcej klientów, a sprzedaż wzrosła o 30 proc. - John Cleese (BZ WBK) 2008 - kampania szeroko komentowana w mediach, stworzyła zupełnie nowy wizerunek banku |
Porażki |
|
| - Sophia Loren (makarony Malma) 2002 - gwiazda zachwalająca polski makaron nie uratowała firmy przed bankructwem - Jean Reno (piwo EB) - aktor dostał za reklamę 500 tys. dol., ale nie pomogło to marce znikęła z rynku w 2003 r. - Madonna (Radio Zet) 2004 - celem kampanii było pokonanie stacji RMF FM, ale nie przyniosła ona skutku |
więcej w The Wall Street Journal Polska, dodatku ekonomicznym "Dziennika"
Beata Krowicka
Dziennik Finansowy

























































