PKO BP wkrótce wyłączy starą bankowość internetową

analityk Bankier.pl

Bank przypomina, że wkrótce wyłączy stary serwis bankowości internetowej – iPKO. Zachęca klientów do przesiadki na nową wersję systemu transakcyjnego.  Dokładną datę wyłączenia starego systemu poda w odrębnym komunikacie.

Od 2014 roku klienci banku mogą korzystać z dwóch serwisów bankowości internetowej iPKO. Z nowego serwisu korzysta już około 95 proc. klientów banku. Do przesiadki na nową odsłonę PKO BP systematycznie zachęcał przez ostatnie dwa lata. Przez ten czas dodawał do nowego systemu wszystkie funkcje starej wersji.

Dziś nowa odsłona pozwala już w pełni zarządzać swoimi finansami. Jesienią ubiegłego roku bank wyłączył na stronie logowania przycisk „Przejdź do iPKO przed zmianą”. Teraz przypomina, że wkrótce wyłączy starą wersję.

(fot. moodboard / YAY Foto)

Dla klientów korzystających z poprzedniego iPKO przesiadka może oznaczać sporą zmianę. Bank przeprojektował bowiem szatę graficzną systemu. Obsługa jest jednak intuicyjna i nie powinna nikomu sprawiać większych problemów. Nowa strona startowa prezentuje wszystkie najczęściej poszukiwane informacje i najczęściej wykonywane operacje. Znajduje się tam więc m.in. aktualne saldo, ostatnie operacje na koncie czy zakładka kierująca do formatki przelewu.

W nowym serwisie znajdują się też elementy, które klient może samemu definiować. To na przykład nadawanie nazw własnych dla rachunków, lokat i kredytów czy też możliwość dodania grafiki bądź zdjęcia do odbiorcy przelewów. Szczegółowo o nowej wersji pisałem w tekście „PKO BP wprowadza nowy system bankowości internetowej”.

PKO BP nie jest jedynym bankiem, który planuje wyłączenie starej bankowości internetowej. W tym roku podobną decyzję podejmie najprawdopodobniej ING Bank Śląski. Kilka tygodniu temu stary system e-bankowości wyłączył Raiffeisen Polbank.

Wojciech Boczoń

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 2 ~Fiodor

nowa strona bankowości jest beznadziejna. Zbyt mocno rozbudowana. Problemy z obsługą mają nie tylko ludzie starsi, ale także młodzi. Komu i czemu miało to służyć. Ten pomysł to , jak strzał kulą w płot. Bank wydał kasę, Naszą kasę, którą dowolnie dysponuje. Czy klienci tego banku nie powinni mieć wpływu na takie zmiany, które na pewno spowodują rezygnację niektórych właścicieli kąt i przeniosą się do innego banku.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
0 8 ~Ja

Nowa szata interfejsu jest beznadziejna. Ten bank żarty sobie stroi z klientów, może prezes tego banku przejrzy na oczy i zaniecha tej nowej strony a przynajmniej nie zlikwiduje starej. Jako dwudziestokilkuletnia klientka tego banku posiadająca dwa konta nie zakładałam ich do zabawy. Nie mam czasu na szukanie tego z czego potrzebuję szybko skorzystać. Szukam innego banku.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 11 ~zosia

Stary był o tysiąc razy lepszy. Duzo czasu sie poświęca ...badziewie

! Odpowiedz
0 14 ~Mara

Poprzedni system był o wiele lepszy niz ten nowy. Bubel i tyle w temacie.

! Odpowiedz
10 0 ~9zł

Kto nie daje rady posłużyć się nowym systemem, niech zrezygnuje i przyjdzie do okienka. Da zarobić pracownikowi "panienka z okienka"

! Odpowiedz
0 17 ~Klientkaaa

Zarówno PKOBP jak i ING jak i Raiffeisen mają nowe systemy, w których żeby coś zrobić to trzeba klikać i przesuwać ekrany w nieskończoność! Chyba robił to informatyk, który nie robi przelewów i uwielbia jak mu migają przed oczami kolejne ekrany. PORAŻKA!

! Odpowiedz
3 18 ~Szogun44

Stary system był bardziej przejrzysty teraz to masakra nie umiem się połapać

! Odpowiedz
0 0 ~ZYX

Połapać to się umiem. Ale jak chcę wydrukować (w pdf) wyselekcjonowaną informację, to czasami muszę wielokrotnie klikać: "pobierz > pdf" nim wreszcie to badziewie raczy wykonać polecenie... Tragedia! Trzeba się uzbroić w cierpliwość i założyć od razu, że nie dasz się wyprowadzić z równowagi.
Niestety, zmiana jest dowodem na to, że nowe jest zawsze wrogiem dobrego! Szata graficzna beznadziejna, układ interfejsu ani logiczny, ani intuicyjny. Denerwuje mnie mnie to, że nie mam widocznej transakcji w całości do jej zakończenia. Jak chcę sprawdzić co się z nią dziej i gdzie została zarejestrowana, to-to jest dopiero "zabawa w kotka i myszkę"... BEZNADZIEJA!!! KOMPLETNY BRAK SZACUNKU DLA WŁAŚCICIELI KONT!!!

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 16 ~Klient

Najlepiej niech się sami wyłączą. Bo to co robią to zgroza. Przelew z karty kredytowej kosztuje u nich 15 zł. Porażka

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne