Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2015 roku do 10,1 proc. z 11,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w styczniu spadł do 11,3 proc. z 11,7 proc., udział TVP1 spadł do 13,1 proc. z 13,8 proc., a TVP2 do 9,6 proc. z 9,9 proc. Poniżej tabela:
TVN 10,1% 11,3% TVN 7 3,4% 3,3% TVN24 2,9% 2,9% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 0,7% 0,6% TVN Turbo 0,5% 0,5% TTV 1,3% 1,4% TVN24 Biznes i Świat 0,3% - TVP1 13,1% 13,8% TVP2 9,6% 9,9% Polsat 11,3% 11,7% TV4 3,0% 2,7% TVP Info 3,1% 2,1% W styczniu 2015 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,8 proc. z 12,1 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 13,4 proc. z 13,3 proc., TVP1 zmniejszył udział do 9,1 proc. z 10,0 proc., a udział TVP2 utrzymał się na poziomie 8,6 proc. Poniżej tabela:
TVN 11,8% 12,1% TVN 7 3,3% 3,3% TVN24 2,3% 2,2% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 0,9% 0,8% TVN Turbo 0,8% 0,7% TTV 1,6% 1,5% TVN24 Biznes i Świat 0,2% - TVP1 9,1% 10,0% TVP2 8,6% 8,6% Polsat 13,4% 13,3% TV4 3,3% 2,7% TVP Info 1,2% 0,8% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w styczniu udział TVN wzrósł do 13,6 proc., wobec 13,1 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 11,3 proc. z 11,4 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,1 proc. wobec 9,4 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8 proc. wobec 7,6 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
TVN 13,6% 13,1% TVN 7 3,0% 3,0% TVN24 3,6% 3,5% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 1,2% 1,1% TVN Turbo 0,9% 0,8% TTV 1,5% 1,5% TVN24 Biznes i Świat 0,4% - TVP1 9,1% 9,4% TVP2 8,0% 7,6% Polsat 11,3% 11,4% TV4 2,6% 2,0% TVP Info 0,8% 0,5% (PAP)
pel/ ana/