Nowy system dla iPhone'a – niektóre aplikacje mogą sprawić problemy

Apple udostępnił posiadaczom swoich urządzeń aktualizację systemu operacyjnego. iOS 11 przynosi ze sobą wiele zmian, jedną z nich jest brak wsparcia dla 32-bitowych aplikacji. To oznacza, że spora grupa starszych programów może nie działać, a z kłopotami mogą liczyć się także użytkownicy bankowości mobilnej w niektórych instytucjach.

Koniec wsparcia dla aplikacji 32-bitowych firma z Cupertino zapowiedziała już dawno. Deweloperzy mieli dużo czasu, aby przygotować się na zmiany. Nie oznacza to jednak, że przejście na nowy system zupełnie nic nie zmieni. W zasobach App Store znajduje się ponad 100 tys. aplikacji, które nie będą działać w nowym środowisku.

(fot. Regis Duvignau / Reuters)

Przed pobraniem nowego oprogramowania można sprawdzić, czy na naszym urządzeniu są programy nieprzygotowane na iOS 11. Odpowiednią opcję można odnaleźć w ustawieniach iPhone i iPada, w części zatytułowanej programy (dział „ogólne”, „to urządzenie”). Po wgraniu nowego systemu narzędzia wymienione na liście pod hasłem „zgodność programów” nie będą działać. Warto sprawdzić ten szczegół przed decyzją o pobraniu paczki.

O problemach z kompatybilnością aplikacji mobilnej z iOS 11 poinformował swoich klientów Alior Bank. Stara wersja Alior Mobile może działać w ograniczonym zakresie, wskazała instytucja w rozesłanym do użytkowników mailingu.

Bank zachęca do przesiadki na nową aplikację mobilną i bankowość internetową, ta jednak ma nieco węższą funkcjonalność. Brakuje m.in. obsługi firmowej i dostępu do produktów biura maklerskiego. Instytucja poleca korzystanie ze starego serwisu transakcyjnego, obiecując jeszcze w tym roku poszerzenie funkcji nowego systemu.

Jeśli po aktualizacji do iOS 11 natrafiliście Państwo na kłopoty z korzystaniem z aplikacji polskich banków, zapraszamy do podzielenia się informacjami.  

MK

(Bankier.pl)
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 tokwie

Jestem użytkownikiem obu aplikacji. Obydwie działają mi upgrade do iOS10. W starszej nie znalazłem żadnej funkcji, która nie działałaby.
W nowej aplikacji jest wygodniej bo jest tylko jedno hasło do wszystkiego - zarówno do przelewów i do BLIKA !
Niestety poprawa UI rujnuje bezpieczeństwo :-(

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne