Nowe oblicze Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego

Agencja Double Brand wygrała konkurs na logotyp dla nowej marki – neoBANKU.

neoBANK to usługa Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego wyodrębniona specjalnie do obsługi bankowości elektronicznej. Projekt zaprezentowany przez Double Brand został wybrany w drodze konkursu ofert spośród kilkunastu agencji.

O wyborze projektu zadecydował wysoki poziom kreacji i użytkowości przedłożonych propozycji. Zwycięskie logo wyróżnia się indywidualnymi cechami, łącząc nowoczesne atrybuty, tradycyjny charakter oraz przemyślaną kolorystykę, które powinny wzbudzać zaufanie do usług świadczonych przez firmę - mówi Sławomir Przywarty, dyrektor działu marketingu prowadzący projekt banku.

Pojawienie się marki neoBANK jest wpisane w szersze, zaplanowane działania, które mają zbudować nowy wizerunek Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego jako oferującego innowacyjne, nowoczesne i bardziej przyjazne rozwiązania. Akcja skierowana jest głównie do klientów indywidualnych po 25. roku życia oraz do podmiotów gospodarczych.

Double Brand / www.prnews.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne