Nie będzie logo Biedronki na Stadionie Narodowym

Stadion Narodowy, który do tej pory odnotowywał milionowe straty, szuka sposobu na odbicie. Od nowego roku operatorem obiektu została spółka PL.2012+, która zapewnia, że nowy kierunek zmian będzie przynosił korzyści finansowe. Niedawno stadion otworzył także swoje bramy dla mieszkańców Warszawy

Rzecznik uspokaja, że domniemania o pojawieniu się logo sieci sklepów Biedronka na obiekcie są nieprawdziwe i nikt do tego nie dopuści.

- Stadion stał się jednym z najpopularniejszych obiektów w Polsce. Musieliśmy zwiększyć liczbę dni w tygodniu, kiedy stadion jest dostępny dla odwiedzających, a także zwiększyć liczbę godzin otwarcia. Dzięki temu zamiast trzydziestu kilku będziemy mieć 45 grup dziennie - informuje Marcin Topolski, rzecznik Stadionu Narodowego.

Stadion zaczyna na siebie zarabiać

Zarządzający obiektem przekonują, że nowa strategia nie dopuści do sytuacji, w których stadion będzie musiał dopłacać za zorganizowane imprezy, jak było w przypadku koncertu Madonny. Straty z tego wydarzenia oszacowano bowiem na ok. 5 mln złotych. W tym czasie obiektem zarządzało Narodowe Centrum Sportu, które w tym roku zastąpiła spółka PL.2012+. Od tej pory przychody dynamicznie wzrastają.

- To, że działania skutkują dobrymi efektami, potwierdzają rekordy frekwencji praktycznie na wszystkich dużych masowych imprezach, jakie się kolejno odbywają. Np. frekwencja na warszawskich targach książki, na które przyszło o 50% więcej osób niż na targach w Pałacu Kultury i Nauki, a także rekord na Orange Warsaw Festiwal –. To są imprezy komercyjne, przebiegające z korzyścią dla Stadionu Narodowego - zapewnia Marcin Topolski

Partnerów stadionu będziemy dobierać w sposób bardzo przemyślany. Trendy w Europie i Świecie są takie, że niekoniecznie partner strategiczny musi istnieć czy funkcjonować w jego nazwie. Dbamy też, żeby wszystkie wydarzenia, które mają miejsce na Stadionie Narodowym pozytywnie kreowały jego wizerunek - dodaje Topolski.

Komentuje Piotr Lonczak, analityk obszaru Inwestowanie Bankier.pl
Piotr Lonczak

Logo Biedronki to nie ujma

Zaskakuje fakt, że spółka zarządzająca Stadionem Narodowym postrzega logo Biedronki jako negatywnie wpływające na wizerunek.

Biedronka należąca do Jeronimo Martins zatrudnia około 40 tys. ludzi oraz posiada ponad 2 tys. sklepów. Mimo spowolnienia polskiej gospodarki spółka w pierwszym kwartale powiększyła sprzedaż o jedną piątą.

Biedronka jest jednym z największych sukcesów biznesowych w naszym kraju. Nie można tego powiedzieć o Stadionie Narodowym czy innych inwestycjach w ramach Euro 2012, które działają tylko dzięki wsparciu pochodzącym z państwowych pieniędzy. Zatem to raczej marka Stadionu Narodowego powinna budzić negatywne skojarzenia.

Aleksandra Jaros
Bankier.pl

Aleksandra Jaros

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~Dzi3kaN

Nie no zawsze marzyłem żeby sobie stadion zwiedzać. Buhahahahhaa masakra postawcie tam jeszcze dinozaury, budujmy stadiony będzie co zwiedzać, hahahhahahah. Jednym słowem DEBILE. PozdrO

! Odpowiedz
0 0 ~Slucham ?

Jak można zatajać informacje o przychodach z imprezy ?? przeciez to publiczny stadion kazdy ma prawo wiedziec ile zarobili !!

! Odpowiedz
0 0 ~stas00

Przepraszam.Ale czy w tym kraju zwykły człowiek ma jakieś prawa??????Ma tylko dwa.Milczeć i słuchać.

! Odpowiedz
0 0 ~Andrzej

logo www.radiosilesiacafe.pl ma być - negocjacje trwają i ...

! Odpowiedz
0 0 ~Polak

I masz w 100% wstyd za stadion za debilne rządy i za milionowe straty tam gdzie powinno sie zarabiać ale to jest biznes po polsku Ale Kocham Ten Kraj I Wierze Ze Sie Zmieni

! Odpowiedz
0 0 ~verde

Dobry komentarz ! Założę się że lepiej na tym wyjdzie biedronka która jest dobrze zarządzana

!
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 3,4% IV 2020
PKB rdr 1,9% I kw. 2020
Stopa bezrobocia 5,8% IV 2020
Przeciętne wynagrodzenie 5 285,01 zł IV 2020
Produkcja przemysłowa rdr -24,6% IV 2020

Znajdź profil