Meandry szkolnego rynku [Podcast]

Zbliża się wrzesień, czas do szkoły. A wcześniej – hurmem na zakupy zeszytów, tornistrów, telefonów, komputerów... Później zaś – korepetycje, nierzadko problemy spowodowane zbyt dużym obciążeniem psychicznym czy niezadowolenie z wybranej szkoły.

Z jednej strony to jeden z bardziej przewidywalnych, a więc w tym sensie – nudnych – rynków. Z drugiej – budzący ogromne emocje wśród rodziców, uczniów, nauczycieli i zwłaszcza przez ostatnie miesiące nieschodzący z czołówek wszystkich mediów.

W tym odcinku „Pulsu Biznesu do słuchania” patrzymy na rynek szkolny z innej perspektywy. Patrycja Venulet, dyrektor z Deloitte, zabierze nas w finansowe i handlowe aspekty przygotowań do szkoły. Jan Wróbel, współtwórca słynnej Bednarskiej, nauczyciel szkolny i dziennikarz radiowy, doradzi, jak wybrać szkołę i będzie przekonywał o bezsensie rankingów szkół, Magdalena Florczyk z serwisu e-korepetycje.net opowie o trendach w korepetycjach, jakże nieodzownej części roku szkolnego. Będzie też o psychicznej kondycji uczniów – Danuta Wieczorkiewicz, założycielka i prezes Fundacji Zobacz... Jestem, poradzi, co powinno nas zaniepokoić w zachowaniu dzieci.

Wszystkie odcinki Pulsu Biznesu do słuchania na www.pb.pl/dosluchania i w Twojej aplikacji podcastowej (np. na Spotify lub w Lectonie).

Źródło:
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne