Sieć sklepów Żabka wprowadziła do oferty abonament na kawę ze swoich automatów. Użytkownik aplikacji Żappka, który opłaci miesięczną subskrypcję, będzie mógł odebrać jeden ciepły napój dziennie. Wiemy już, ile dokładnie będzie to kosztować.


„Kawonament”, czyli nowa usługa dostępna dla posiadaczy aplikacji mobilnej Żappka, obejmuje osiem kawowych propozycji w dowolnej pojemności – kawę czarną, kawę z mlekiem, flat white, latte, cappuccino, espresso, espresso doppio, cortado – a także napój czekoladowy.
Przeczytaj także
Koszt miesięcznej subskrypcji wynosi 49,99 zł – po wykupieniu abonamentu klientowi będzie przysługiwać jedna kawa dziennie. Sieć chwali się, że w ten sposób za pojedynczy ciepły napój z kawomatu zapłacimy od 1,61 zł, czyli zdecydowanie mniej niż w przypadku regularnej sprzedaży.
To jednak nie koniec, ponieważ każdy, kto wykupi „kawonament”, otrzyma w ramach miesięcznego okresu rozliczeniowego darmową kawę (200 ml) lub muffina.
Aktywacja usługi będzie wiązała się z podaniem numeru karty płatniczej. Środki pobierane są automatycznie co 30 dni.
Kawowy abonament to kolejne z udogodnień, które mają przyciągnąć do sieci nowych klientów. Plany kierownictwa Żabki są ambitne – cel to bowiem otwieranie ponad tysiąca sklepów rocznie.
„Nie będziemy zwalniać. Będziemy cały czas otwierać ponad 1 tys. sklepów rocznie. W tym roku otworzyliśmy 8-tysięczny sklep, do końca roku otworzymy 9-tysięczny, a w przyszłym roku otworzymy sklep 10-tysięczny” – powiedział niedawno Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka.
ML


























































