Hot dogi kupuje trzech na dziesięciu Polaków

Hot dogi kupuje trzech na dziesięciu Polaków, a czterech z dziesięciu kupujących wybiera je z oferty stacji paliw PKN Orlen – poinformował płocki koncern, powołując się na badania przeprowadzone przez Kantar.

„439 milionów sprzedanych hot dogów #ORLEN; 850 kombinacji smakowych, w tym wersje wege. Numer 1 w badaniach preferencji klientów” – oznajmił w czwartek PKN Orlen na Twitterze. Koncern wyliczył m.in., przytaczając wyniki badań, które Kantar przeprowadził na jego zlecenie, że „3/10 Polaków kupuje hot dogi; 4/10 kupujących wybiera hot dogi ze stacji Orlen”.

PKN Orlen podał przy tym, że wśród „Top 5 ulubionych hot dogów Polaków” Orlen osiągnął wynik 40 proc., a na dalszych miejscach uplasowały się pozostałe kategorie: sieć sklepów spożywczych – 19 proc., niesieciowy bar szybkiej obsługi – 13 proc. oraz inna stacja paliw i market meblowy – po 5 proc.

Według danych dotyczących konsumpcji hot dogów wśród Polaków, które przedstawił koncern, większość – 56 proc. stanowią mężczyźni, natomiast najliczniejsza grupa wiekowa – 52 proc., to osoby w wieku 15-29 lat.

Jak podał PKN Orlen, badanie Kantar dla koncernu zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie Polaków 15+.

Według PKN Orlen, w Polsce dysponuje on siecią 1779 stacji paliw, w tym ponad 1200 własnych.

mb/ mmu/

Źródło: PAP
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 zenonn

Trzeba być bardzo głodnym by się parówą napychać.

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne