Grupa Monnari planuje do końca 2017 roku zwiększyć powierzchnię handlową w zależności od sytuacji rynkowej, od 5 proc. do 10 proc. - poinformowała spółka w piątkowym komunikacie prasowym.
"W kolejnych okresach, zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategię rozwoju w oparciu o markę MONNARI (...), której kolekcje są sprzedawane na terenie Polski w salonach zlokalizowanych w centrach handlowych. W bieżącym roku, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej, w zależności od sytuacji rynkowej, od 5 proc. do 10 proc. obecnie posiadanej powierzchni" - napisano w komunikacie.
Powierzchnia handlowa grupy pod koniec stycznia wyniosła 30,8 tys. m kw. podczas gdy rok wcześniej było to 27,0 tys. m kw. Monnari ma 159 salonów.
Grupa Monnari szacuje, że jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w styczniu 2017 r. ok. 19,8 mln zł, czyli wzrosły rdr o 6,45 proc. (PAP)
seb/ ana/