REKLAMA
WEBINAR

GAMING FACTORY S.A.: Aktualizacja strategii na lata 2023 - 2024

2022-11-30 22:56
publikacja
2022-11-30 22:56
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Spis załączników:
Strategia_2023-2024.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 17 / 2022
Data sporządzenia: 2022-11-30
Skrócona nazwa emitenta
GAMING FACTORY S.A.
Temat
Aktualizacja strategii na lata 2023 - 2024
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Gaming Factory S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje o przyjęciu w dniu 29 listopada 2022 roku aktualizacji założeń do strategii rozwoju Grupy Gaming Factory na lata 2023 – 2024.

Założenia strategiczne dotyczące kierunków rozwoju Grupy Emitenta pozostają niezmienne, a w ramach aktualizacji jej celów strategicznych w okresie 2023 – 2024 Spółka zakłada:
- poprawę wyników finansowych,
- dalszą budowę pozycji wydawcy gier niezależnych,
- wydawanie kolejnych produkcji na różne platformy i w nowych dla nas gatunkach
- dalszy rozwój własnego studia i zespołu QA,
- rozpoczęcie prac nad tytułami przeznaczonymi do wydania w kolejnych okresach,
- bliską współpracę z wybranymi studiami,
- budowę jej wizerunku wśród Inwestorów, Graczy i Studiów deweloperskich.

Ww. cele Spółka zamierza osiągnąć poprzez:
- koncentracje na najlepiej rokujących projektach, wstrzymanie produkcji z mniejszym potencjałem,
- utrzymanie jakości produkcji,
- wydanie ok. 8 gier w 2 lata,
- dalszy rozwój licencji Electrician Simulator,
- wydanie najważniejszych gier na wszystkie konsole (Castle Flipper, Bakery Simulator, Electrician Simulator),
- poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji i zaistnienie na nowych rynkach,
- rekrutacje doświadczonych osób,
- udział w eventach i targach branżowych, aktywne poszukiwanie nowych zespołów,
- współpracę ze społecznością graczy,
- poszukiwanie producentów i nowych tytułów do wydania,
- krótkie, intensywne kampanie marketingowe.

Podstawowym obszarem działalności Emitenta jest wydawnictwo dla niezależnych studiów gamingowych. Spółka rozwija swoje studio produkcyjne, które pracuje nad pierwszym tytułem, a także szuka nowych obszarów działalności, tj. gry VR czy NFT. Aktualizacja ww. celów strategicznych wynika m.in. z rewizji planów wydawniczych i produkcyjnych Spółki oraz rozbudowy aktualnych obszarów jej działalności. Pełna treść zaktualizowanej strategii w formie prezentacji stanowi załącznik do niniejszego raportu.
Załączniki
Plik Opis
Strategia 2023-2024.pdfStrategia 2023-2024.pdf Gaming Factory S.A. - Strategia 2023 - 2024

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2022-11-30 Mateusz Adamkiewicz Prezes Zarządu Mateusz Adamkiewicz
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Znajdź pracownika na Pracuj.pl już od 41,70 zł!

Znajdź pracownika na Pracuj.pl już od 41,70 zł!

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki