Wyniki giełdowego Redanu były co najmniej mało zadowalające. Mimo prób nie udało się wyprowadzić marki Top Secret na prostą. Redan postanowił w końcu zmienić dotychczasową strategię. Oprócz Druszcza z firmą rozstała się obsługująca ją agencja reklamowa E.P. Creative Services i dom mediowy PanMedia. Nowym PRowcem odpowiedzialnym za promocję została Kamila Kicińska. Czeka ją trudne zadanie ponownego wprowadzenia marki na rynek. Nie będzie łatwo, o czym świadczą kłopoty topowej polskiej marki odzieżowej Reserved firmy LPP.
Nie znamy obecnych planów Druszcza, ale można się spodziewać, że będzie się dalej rozglądał za pracą związaną z public relations i marketingiem. Czy związaną z finansami? W Redanie z tego co wiemy miał znacznie lepiej niż w banku, no ale ostatnio znowu można mówić o zapotrzebowaniu na dobrych PRowców finansowych. W samej grupie BRE aż mnoży się od nowych projektów, żeby tylko wspomnieć o dwóch spółkach ubezpieczeniowych…
/