BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w grudniu 2022 roku 24,34 mln zł, to oznacza wzrost o 4,3 proc. wobec listopada - poinformowała spółka w komunikacie.


Koszty prowizji platform zwiększyły się o 40,6 proc. mdm do 3,13 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy spadły o 4 proc. mdm do 12,39 mln zł.
W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów wzrosły w grudniu mdm o 7,3 proc. do 8,82 mln zł.
Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 16,6 mln.
"W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na dalszym doskonaleniu narzędzi do zarządzania kampaniami marketingowymi w grach Mid-Core, jak również poprawą ich monetyzacji, w szczególności poprzez optymalizację ofert sprzedażowych. W związku z okresem świątecznym od połowy listopada zaczęliśmy intensywniej skalować Hunt Royale i Darts Club, co wraz z nowymi ofertami wprowadzonymi w grudniu, przyczyniło się do wzrostu przychodów i bardzo dobrych wyników gier Mid-Core w grudniu. Z kolei brak nowych premier oraz niższe wydatki na User Acquisition przełożyły się na niższe przychody w segmencie gier Hyper-Casual" - ocenił, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
"Wraz z wynikami za grudzień możemy już podsumować kolejny rekordowy rok Grupy BoomBit, w którym poprawiliśmy przychody z gier o ponad 22 proc. Hunt Royale, który w każdym z ostatnich 12 miesięcy był najlepiej zarabiającym tytułem z naszego portfolio wypracował w 2022 r. prawie 80 mln zł. Łącznie aż 7 tytułów zanotowało wynik powyżej 10 mln zł przychodów. W najbliższym czasie planujemy kilka ciekawych premier i oczekujemy, że będą one miały istotny wpływ na wyniki w 2023 r.” - dodał.
BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne. (PAP Biznes)
epo/ gor/


























































