W internetowej odsłonie kampanii „Klienci ING już to mają” wykorzystano popularną formę wideo online. W udostępnionych w internecie skeczach Wiesio i Czesio, dwie stetryczałe lalki, w żartobliwy sposób komentują ostatnią reklamę telewizyjną ING Banku, w której Marek Kondrat zapowiada walkę o „darmowy internet krótkich każdym domu”. Bohaterowie skeczy nawiązują do postaci Statlera i Waldorfa, słynnej pary balkonowych prześmiewców z „The Muppet Show”. Siedem krótkich filmów z udziałem Wiesia i Czesia zostało udostępnionych na dedykowanym kanale YouTube. Można je także obejrzeć na wszystkich największych polskich portalach internetowych.
Kampania reklamowa ING Banku Śląskiego „Klienci ING już to mają” koncentruje się na ofercie banku dla klientów internetowych, w ramach której mogą oni m.in. korzystać z darmowego konta internetowego ING Direct, najtańszego internetu mobilnego na rynku, a także nowej atrakcyjnie oprocentowanej eLokaty dostępnej tylko w internecie.
Szczegóły internetowej odsłony kampanii „Klienci ING już to mają”
- Start 29.01.2009
- Przygotowanie: 180 HeartBeats
- Video na portalach ONET.PL, WP.PL, INTERIA.Pl, O2.PL
- Bannery Flash
- Kanał YouTube: http://www.youtube.com/wiesiuczesiu
- Landing page: http://www.ingbank.pl/konto_internetowe
/ ING Bank Śląski