W piątek (13 listopada) klienci sieci Orange zgłaszali problemy z dostępem do internetu stacjonarnego i mobilnego.


"Jest jakaś grubsza awaria we Wrocławiu? Internetu nie ma, a na infolinię nie da się dodzwonić","Liczę na szybką akcję, bo bez Internetu jestem jak motorniczy bez tramwaju. A ludzi wozić trzeba" - czytamy komentarze użytkowników sieci Orange na Twitterze.


Pierwsze problemy z siecią Orange pojawiły się już około godziny 4:00 rano w piątek (13 listopada). W ciągu kilku następnych godzin liczba zgłoszeń dynamicznie wzrosła. Problemy występowały głównie z internetem stacjonarnym oraz mobilnym, czytamy na Downdetector.
Sieć Orange poinformowała na Twitterze, że problem jest jej znany i zajmuje się jego rozwiązaniem.
Problem z dostępem do internetu dotyczy tylko użytkowników Neostrady na terenie Wrocławia. Utrudnienia w korzystaniu z usługi powinny zostać rozwiązane dzisiaj do południa, mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy sieci Orange.
@lukaszsapl zapewniamy Cię, że zajmujemy się rozwiązaniem problemu. Mamy nadzieję, że jak najszybciej uda się przywrócić dostęp do usług.
— Orange Polska (@Orange_Polska) November 13, 2020
Około godziny 11 w piątek (13 października) problemy z dostępem do internetu w ramach usułgi Neostrada zostały rozwiązane, poinformował Bankier.pl rzecznik sieci Orange.
DF