Asbis Enterprises chce w 2023 r. koncentrować się na pozyskiwaniu i obsłudze dużych projektów biznesowych - poinformował dystrybutor, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT. Spółka dąży do rozwoju w regionach Azji Centralnej, Kaukazu, Adriatyku oraz na Bałkanach i w Europie Zachodniej.


Celem Asbisu na 2023 rok jest utrzymanie silnej pozycji rynkowej oraz wzmocnienie relacji z klientami i dostawcami.
"Spółka będzie koncentrować się na pozyskiwaniu i obsłudze dużych projektów biznesowych. Oczekuje się, że sukces z ostatnich trzech lat związany z centrami danych i innymi projektami zostanie powtórzony pomimo utraty rynku rosyjskiego" - napisano w komunikacie na czwartkową konferencję prasową.
Asbis spodziewa się znaczących korzyści z ekspansji rozwiązań biznesowych na wszystkich rynkach, na których działa.
"Spółka dąży do dalszego rozwoju w regionach Azji Centralnej, Kaukazu, Adriatyku oraz Bałkanów, a także rynków Europy Zachodniej. Ponadto spółka zdecydowała się rozszerzyć zasięg poza wejście na nowe rynki w Afryce" - napisano.
W ocenie Asbisu, są to bardzo obiecujące rynki o znacznie większym potencjale wzrostu.
Asbis liczy w 2023 roku na dobry wkład w przychody i rentowność nowej marki własnej (Cron Robotics), a także marek takich jak Prestigo, Prestigo Solution, Canyon, Perenio, Aeno i Lorgar.
"Celem spółki jest uzyskiwanie lepszych wyników ze sprzedaży marek własnych" - napisano w komunikacie.
Asbis wszedł ostatnio na rynek używanych smartfonów z marką Breezy i planuje dalszy rozwój tego biznesu we wszystkich krajach działalności. (PAP Biznes)
pr/ asa/