

Vistula Group miała we wrześniu 2018 roku około 57,3 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 10,9 proc. - podała grupa w komunikacie.
W ujęciu narastającym, w okresie styczeń–wrzesień 2018 roku, wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 533,4 mln zł i była wyższa o około 14,6 proc. od osiągniętych rok wcześniej.
We wrześniu 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 33,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2017 roku o około 6,6 proc. Od początku roku wartość przychodów ze sprzedaży w tym segmencie wyniosła około 298,8 mln zł i była wyższa o około 11,6 proc. niż rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 22,1 mln zł i były wyższe o około 23,5 proc. w ujęciu rdr. Narastająco, w okresie styczeń–wrzesień 2018 roku, przychody w tym segmencie wyniosły około 205,3 mln zł i były wyższa o około 20,3 proc. rdr.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu 2018 roku przez grupę wyniosła około 51,9 proc. i była niższa od marży osiągniętej w wrześniu 2017 roku o około 2,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża wyniosła około 50,3 proc. co oznacza, że była niższa o 1,1 p.p. rdr.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września 2018 roku wyniosła 34,6 tys. m kw. i była wyższa o 8,2 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
kuc/ osz/