

Vistula Group miała w czerwcu 2018 roku około 68,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 13,1 proc. - podała grupa w komunikacie.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–czerwiec 2018 roku wyniosła około 353,7 mln zł i była wyższa o około 14,8 proc. niż rok wcześniej.
W czerwcu 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 38,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2017 roku o około 8,6 proc. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 201,9 mln zł i była wyższa o około 12,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
W czerwcu 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 27,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2017 roku o około 27,6 proc. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 130,9 mln zł i była wyższa o około 18,2 proc. niż rok wcześniej.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu 2018 roku przez grupę wyniosła około 49,4 proc. i była niższa od marży osiągniętej w czerwcu 2017 roku o około 0,2 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-czerwiec 2018 wyniosła około 50,5 proc. i była niższa o 1,0 p.p. od marży osiągniętej rok wcześniej.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej na koniec czerwca 2018 roku wyniosła 33,9 tys. m kw. i była wyższa o 8,4 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2017 roku. (PAP Biznes)
seb/ asa/