Grupa Sfinks Polska odnotowała w kwietniu 2023 r., w porównaniu do analogicznego okresu 2022 roku, wzrost sprzedaży gastronomicznej o 15 proc. do 14,68 mln zł. Dla porównywalnej sieci lokali wzrost wyniósł 20,3 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie.


Sfinks podał, że wzrost o 15 proc. był efektem pracy zrealizowanej przez 73 lokale działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks, z wyłączeniem sieci Piwiarnia.
Narastająco, w okresie styczeń-kwiecień sprzedaż gastronomiczna wyniosła 58,9 mln zł i wzrosła o 20,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, a dla porównywalnej sieci lokali wzrosła o 25,8 proc. do 58,3 mln zł.
Sprzedaż gastronomiczna w lokalach działających pod markami należącymi do Grupy Sfinks jest sumą sprzedaży realizowanej przez restauracje własne i franczyzowe. Sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach własnych stanowi przychód grupy, natomiast sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach franczyzowych stanowi przychód franczyzobiorców, od których pobierana jest opłata franczyzowa. (PAP Biznes)
doa/ ana/



























































