REKLAMA

Sport w służbie rozpoznawalności Orlenu

2019-10-07 19:45
publikacja
2019-10-07 19:45
Puls Biznesu

Orlen szykuje wymianę szyldów. Informowaliśmy o tym już miesiąc temu na PB.pl, dziś płocki koncern pokazał szczegóły tej operacji.

Jeszcze w tym miesiącu na zagranicznych stacjach paliwowych należących do Orlenu pojawią się dopiski „Orlen Group”, które towarzyszyć będą znakom towarowym funkcjonującym w Czechach i Niemczech. Za 3 lata mają zostać całkowicie wymienione przez logo z orłem.

Aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, Orlen zmierza rzucić siły na odcinek marketingu sportowego. – Zamierzamy więcej inwestować w sport w Niemczech, w Czechach i na Litwie. Zresztą robimy to już teraz – mówi prezes Orlenu Daniel Obajtek w rozmowie z „PB” podczas Kongresu 590 w Rzeszowie.

Źródło:
Tematy
Otwórz konto dla firm i zyskaj do 1100 zł premii!

Otwórz konto dla firm i zyskaj do 1100 zł premii!

Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Powiązane: Kongres 590

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki