Problemy z aplikacją mobilną IKO w PKO Banku Polskim

Klienci PKO Banku Polskiego mieli we wtorek po południu problemy z logowaniem do bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji IKO. Oprogramowanie w niektórych przypadkach zwracało komunikat o błędzie krytycznym. 

(PKO BP)

Sprawę zgłaszali klienci na profilu społecznościowym PKO Banku Polskiego w serwisie Facebook. Usterkę potwierdziło biuro prasowe banku, informując przy tym, że prace naprawcze  trwają. 

(Bankier.pl)

Klienci banku przez cały czas mogli korzystać z dostępu do konta za pośrednictwem bankowości internetowej i systemu iPKO. Awaria nie obejmowała serwisu online i kart płatniczych. 

Około godziny 16:30 biuro prasowe poinformowało nas, że uporało się z awarią.

MG

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Rozlicz PIT za 2017
szybko i bez błędów

lub uruchom online teraz

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl