REKLAMA

Klienci Alior Banku nie mogą zalogować się na konto

2019-04-08 14:30, akt.2019-04-08 14:44
publikacja
2019-04-08 14:30
aktualizacja
2019-04-08 14:44
Alior Bank

Klienci Alior Banku borykali się dziś z problemami z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej. Bank poinformował o godz. 12:30, że usterkę już naprawiono, ale klienci nadal zgłaszają problemy. Komunikat o awarii na infolinii nadal wita dzwoniących.

(Alior Bank)

 System jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, system bankowości internetowej jest aktualnie niedostępny. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i przywróceniem prawidłowego działania systemu. Przepraszamy za utrudnienia – głosił komunikat wyświetlający przy próbie logowania na konto. To już kolejna poniedziałkowa awaria w ostatnim czasie. Wcześniej klienci widzieli dokładnie ten sam komunikat koło godz. 11:00 w poniedziałek 28 marca 2019 r.

Klienci zgłaszali problemy z działaniem obu serwisów od ok. godz. 10:45. O godz. 12:30 dostaliśmy oficjalną informację, że problemy udało się już usunąć i oba serwisy działają poprawnie. Klienci wciąż są jednak innego zdania. Przy próbie połączenia z infolinią pojawia się automatyczny komunikat o tym, że problemy wciąż występują. Nie brakuje także zgłoszeń klientów w komentarzach na profilu facebookowym banku.

(Bankier.pl)

 MG


Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (1)

dodaj komentarz
tatlok
No cóż, w końcu Bank nowości......

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki