REKLAMA

Netflix zmienia orientację. Koniec z horyzontalnym wizerunkiem

2025-05-08 06:00
publikacja
2025-05-08 06:00

Netflix skręca w stronę TikToka? To pierwsza taka zmiana od 12 lat. Platforma streamingowa ogłosiła gruntowną przebudowę strony głównej. Dodatkowo zaprosi do pomocy przy wyszukiwaniu propozycji dla użytkowników sztuczną inteligencję. 

Netflix zmienia orientację. Koniec z horyzontalnym wizerunkiem
Netflix zmienia orientację. Koniec z horyzontalnym wizerunkiem
fot. Miguel Lagoa / / Shutterstock

Netflix wprowadza swoich subskrybentów w pionowy świat rodem z rolek z mediów społecznościowych. Oprócz filmów i seriali, będzie także odzwierciedlać poszerzoną ofertę giganta, a więc wydarzenia na żywo i gry. Dodatkowo nowa strona główna przeniesie menu główne z lewej strony na środek strony (podobnie do tej, którą ma Apple TV). Na wstępie wprowadzi zmiany na urządzeniach mobilnych, na których platforma przedstawi treści rodem z kanału na TikToku. Próbki produkcji będzie można przewijać za jednym dotknięciem, by znaleźć coś odpowiedniego. 

Platforma streści jeszcze bardziej opisy oferowanych materiałów, a rekomendacje mają być bardziej spersonalizowane, dzięki zagonieniu do pracy AI. Testy beta rozpoczną się, i w tym przypadku, na urządzeniach mobilnych, Użytkownicy będą mogli wyszukiwać filmów czy seriali na podstawie zwrotów typu "chcę zobaczyć coś śmiesznego ze szczęśliwym zakończeniem". Sztuczna inteligencja będzie reagowała na "naturalne zwroty, których używamy podczas codziennych rozmów" - cytuje CNN News. 

Jak zaznaczał dyrektorka ds. produktu Netflix Eunice Kim, nad nową stroną pracowano od zeszłego roku, dodając, że firma wdroży te rozwiązania w ciągu najbliższych tygodni i miesięcy. Jak podkreślił w komunikacie, będą to na początku drobne testy, co w praktyce przekłada się na fakt, że nie wszyscy użytkownicy od razu zauważą zmianę. 

Trzy tygodnie temu Netflix poinformował o rekordowych wynikach w najnowszym raporcie kwartalnym, co uspokoiło inwestorów w obliczu przetaczających się przez USA burz. Termin okazał się także newralgiczny z innego powodu - za tydzień (14 maja) platforma przedstawia swoją ofertę reklamodawcą. 

***

Popkultura i pieniądze w Bankier.pl, czyli seria o finansach "ostatnich stron gazet". Fakty i plotki pod polewą z tajemnic Poliszynela. Zaglądamy do portfeli sławnych i bogatych, za kulisy głośnych tytułów, pod opakowania najgorętszych produktów. Jakie kwoty stoją za hitami HBO i Netfliksa? Jak Windsorowie monetyzują brytyjskość? Ile kosztuje nocleg w najbardziej nawiedzonym zamku? Czy warto inwestować w Lego? By odpowiedzieć na te i inne pytania, nie zawahamy się zajrzeć nawet na Reddita

opr. aw

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (6)

dodaj komentarz
jas2
"Za tydzień (14 maja) platforma przedstawia swoją ofertę reklamodawcą."

Coś autor ma problemy z ortografią.
stain
Nie matura lecz chęć szczera robi z ciebie dziennikarza
stain odpowiada stain
Ortografia nikogo tu nie obchodzi. Ważne żebyś pisał "prezeska" i "majorka" oraz kochał PO i Rafaua
ozz198
21 wiek, sztuczna inteligencja dostępna dla każdego praktycznie za darmo, a portale dziennikarskie nawet nie używają narzędzi do automatyczne korekty. Quo vadis?
helixo odpowiada stain
"dziennikarza" *miernego pisacza artykułów reklamowych i propagandowych

Powiązane: Popkultura i pieniądze

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki