REKLAMA

LPP ma potencjał do rozwoju sieci na rynkach zagranicznych

2020-10-28 13:26
publikacja
2020-10-28 13:26
LPP

Grupa LPP ma potencjał do rozwoju sieci na rynkach zagranicznych - poinformował prezes Marek Piechocki.

"To nie jest tak, że sieć stacjonarna stoi i jest zamrożona. Będziemy w sposób rozważny starali się ją nadal rozwijać. (...) Na wielu rynkach poza Polską nie jesteśmy tak mocno reprezentowani. Możemy jeszcze otwierać sklepy np. w Bułgarii, w Rumunii czy w Czechach. Porównując nasycenie sklepami w Polsce i innych rynkach, to mamy tam jeszcze dużo sklepów do otwarcia" - powiedział prezes podczas wideokonferencji.

Piechocki ocenił, że pandemia może spowolnić rozwój sieci, ale jeśli spółka ma "rozważne oferty ze strony wynajmujących", to musi dalej funkcjonować.

"Przeglądu sklepów dokonywaliśmy zawsze. (..) Pewnie w czasach pocovidowych każdy z właścicieli galerii będzie musiał dopasować oczekiwania finansowe do rzeczywistości, czyli mniejszych zakupów. Ciągle ufam, że galerie nie znikną. Mogą się ograniczyć w pewien sposób" - powiedział.

Stacjonarna sieć sprzedaży LPP liczy ok. 1.780 sklepów.

W październiku spółka informowała, że w 2020/21 planuje wzrost powierzchni o 11 proc. rdr, tj. do 1.363,5 tys. m kw. (PAP Biznes)

pel/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy

Otwórz konto sobie i dziecku i zyskaj 200 zł w promocji na zakupy u naszych partnerów.

Komentarze (3)

dodaj komentarz
ptworek
Jak najwięcej takich polskich firm, które odnoszą sukcesy na rynkach zagranicznych. Szkoda, że dalej mamy mało polskich sklepów w innych krajach, przynajmniej LPP mocno wychodzi poza granice Polski.
gawda78
Wiadomo nie od dzisiaj, że LPP ma spory potencjał do rozwou na rynkach zagranicznych, z resztą, który systematycznie realizuje. Szkoda tej pandemii, ale raczej nie spowolni znacznie rozwoju spółki.
przezdym
To że mają potencjał zagranicą pokazali już dawno, podczas gdy ich salony bardzo dobrze radziły sobie w Rosji czy Niemczech.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki