REKLAMA
OKAZJA

Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami

2025-07-10 13:02
publikacja
2025-07-10 13:02

Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami, które wykorzystują sztuczną inteligencję - podał bank w komunikacie prasowym.

Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami
Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami
fot. JHVEPhoto / / Shutterstock

W PKO BP działa 17 botów konwersacyjnych, które wykorzystują AI m.in. do obsługi klientów na infolinii, przypominania o spłacie zaległości, prowadzenia ankiet, badania skłonności do zakupu produktu oraz ochrony finansów klientów.

PKO BP podał, że jednym z wiodących i najbardziej zaawansowanych voicebotów w banku jest asystent głosowy w aplikacji mobilnej IKO, z którego skorzystało 5,6 mln użytkowników i który przeprowadził 28 mln rozmów.(PAP Biznes)

seb/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najlepsze konta dla spółek - ranking
Najlepsze konta dla spółek - ranking

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Sztuczna inteligencja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki