InPost od 1 marca 2023 roku podniesie ceny usług dla klientów biznesowych i detalicznych - wynika z opublikowanego na stronie InPostu cennika.


Podwyżkę zapowiadał prezes Brzoska w styczniu tego roku podczas wizyty w Davos. "Zakładamy podwyżkę cen naszych usług w pierwszym kwartale. Mam nadzieję, że to będzie jedyna podwyżka w tym roku i podobnie jak w poprzednim roku mniejsza od inflacji. Największym znakiem zapytania jest wpływ embarga na diesla rosyjskiego od 1 lutego. Nie wiemy, czy coś się wydarzy z cenami ropy. Z Allegro, zgodnie z 7-letią umową w każdym kolejnym listopadzie będziemy dostosowywać poziom cen zgodnie z umową, czyli o kombinację wskaźnika inflacyjnego i wskaźnika wzrostu wynagrodzeń" - mówił.
Zgodnie z obowiązującym od marca 2023 r. cennikiem usługa Paczkomat 24/7 dla klienta biznesowego wynosić będzie 12,13 zł/13,76 zł/17,53 zł dla gabarytu A/B/C. Poprzedni cennik (obowiązujący od 1 maja 2022 r.) zakładał, że usługa kosztowała odpowiednio 10,19 zł/11,56 zł/14,73 zł.
Koszt usługi Manager Paczek dla klienta detalicznego wynosić będzie 16,99 zł/18,99 zł/20,99 zł dla gabarytu A/B/C. Wcześniej wynosiła odpowiednio 14,69 zł/15,69 zł/17,39 zł.
Grupa InPost dostarczyła w 2022 roku 744,9 mln przesyłek, czyli o 44 proc. więcej niż rok wcześniej.

Bezpieczny kredyt 2% - najważniejsze fakty
Na czym polega? Kto może skorzystać? Ile kredytu można dostać? Co z wkładem własnym? Czy dopłaty można stracić? Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 10 zł.
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl
doa/ gor/