Spis treści:
Spis załączników:
ICG_Filary_Strategii_na_lata_2025-2027.pdf (RAPORT BIEŻĄCY)
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Spis załączników:
ICG_Filary_Strategii_na_lata_2025-2027.pdf (RAPORT BIEŻĄCY)
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |||||||||||
| Raport bieżący nr | 4 | / | 2025 | ||||||||
| Data sporządzenia: | 2025-01-21 | ||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | |||||||||||
| ICE CODE GAMES S.A. | |||||||||||
| Temat | |||||||||||
| Przyjęcie strategii na lata 2025 – 2027 | |||||||||||
| Podstawa prawna | |||||||||||
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | |||||||||||
| Treść raportu: | |||||||||||
| Zarząd Ice Code Games SA z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że w dniu 20 stycznia 2025 r. przyjął strategię rozwoju Spółki na lata 2025-2027. Strategia ta zawiera się w następujących kluczowych obszarach: 1. Sprawniejsze i szybsze tworzenie prototypów - gier oraz ich testowanie z myślą o dopasowaniu do aktualnych trendów i oczekiwań odbiorców. 2. Wczesną komunikację z graczami - publikowanie informacji o postępach w produkcji, aby skuteczniej budować społeczność i zbierać opinie. 3. Wydawanie gier w formule Early Access – co najmniej jedna premiera rocznie od 2025 r., umożliwiająca szybsze pozyskiwanie przychodów, wczesną walidację założeń rozgrywki oraz bieżące dostosowywanie gier do potrzeb graczy. 4. Wykorzystanie istniejącej technologii i know-how – zwłaszcza doświadczeń zdobytych przy „Hard West 2” oraz „Rogue Waters”, a także narzędzi opracowywanych w projekcie „Supremus”, celem optymalizacji kosztów i skrócenia czasu produkcji. 5. Stopniowe uniezależnianie się od zewnętrznych wydawców – rozbudowę wewnętrznych kompetencji marketingowych i wydawniczych, z zamiarem docelowego uzyskania pełnej samodzielności w obszarze promocji i dystrybucji gier. 6. Budowę stabilnego portfolio – regularne premiery (przynajmniej raz w roku) i dalszy rozwój już wydanych gier zapewniających stały strumień przychodów. Celem Spółki jest realizacja gier opartych na własnym IP, w szczególności gier wykorzystujących technologię wytworzoną podczas produkcji gier „Hard West 2” i „Rogue Waters”. W oparciu o zgromadzone doświadczenie i technologię, Spółka planuje tworzyć kolejne gry w krótkich cyklach produkcyjnych. Spółka będzie także dążyć do elastycznego podejścia do zarządzania zmianami na rynku produkcji gier oraz na rynku wydawniczym, z zamiarem docelowego uniezależnienia się od współpracy z wydawcami. Spółka nie wyklucza przy tym zaangażowania wydawców, jednak długoterminowym celem pozostaje pełna samodzielność wydawnicza. Strategia zakłada finansowanie działalności Spółki ze środków własnych wypracowanych z komercjalizacji wcześniej wydanych gier, finansowanie się długiem oraz finansowanie ze środków pozyskanych w ramach realizowanego podwyższenia kapitału zakładowego Spółki. Zarząd wskazuje, iż obecnie Spółka prowadzi prace nad grą taktyczną z elementami survivalu i horroru pt. „Nightmare Frontier” (tytuł roboczy). Projekt łączy sprawdzone elementy rozgrywki z „Hard West 2” i „Rogue Waters” z nową mechaniką „wymiaru koszmaru”, a koncepcja jego realizacji wpisuje się w założenia przyjętej dziś strategii. |
|||||||||||
| Załączniki | |||||||||||
| Plik | Opis | ||||||||||
| ICG Filary Strategii na lata 2025-2027.pdfICG Filary Strategii na lata 2025-2027.pdf | ICG Filary Strategii na lata 2025-2027.pdf | ||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2025-01-21 | Mateusz Pilski | Prezes Zarządu | |||
| 2025-01-21 | Paweł Wilk | Wiceprezes Zarządu | |||
| 2025-01-21 | Łukasz Górski | Wiceprezes Zarządu | |||
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)



























































