Jak twierdzi Krzysztof Urban z MYTAXI, m-commerce na dobre zadomowi się w Polsce, ale jednocześnie nie oznacza to, że stanie się to kosztem tradycyjnego handlu. Według Urbana, może być zupełnie odwrotnie, bo użytkownik możę przeglądać oferty produktów na swoim telefonie, ale wciąż będzie wolał dokonywać transakcji drogą tradycyjną. Niemniej jednak firmy już powinny zacząć poważnie myśleć o inwestycjach w m-commerce, chociażby dla przyciągnięcia nowej krupy klientów. Firmy wchodzące na rynek m-commerce muszą pamiętać o specyfice klientów korzystających ze smartfonów i tworzyć rozwiązania, które są dedykowane dla tego rynku. mówi Krzysztof Urban.
Handel tradycyjny straci przez m-commerce?
O dynamice rozwoju sektora m-commerce świadczą liczby W ubiegłym roku rynek m-commerce podwoił się i spodziewamy się, że w tym roku osiągnie już wartość miliarda złotych. W Polsce 44% użytkowników telefonów posiada smartfony, a innych operatorzy prawie w ogóle nie sprzedają. dodaje Urban. Zaczęliśmy rajd od zerowego użytkownika. Musieliśmy znaleźć pierwszego Kowalskiego, który skusiłby się na zakup biletu za pomocą telefonu. Dzisiaj jest to już ponad pół miliona użytkowników tego systemu. mówi z kolei Dariusz Mazurkiewicz z grupy SkyCash.
























































