BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w lipcu 2022 roku 27,02 mln zł, spadek o 0,9 proc. wobec czerwca br. - poinformowała spółka w komunikacie.


Koszty prowizji platform spadły wobec ubiegłego miesiąca o 3,6 proc. do 2,27 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy zmniejszyły się o 4,4 proc. do 15,42 mln zł.
W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów wzrosły w lipcu mdm o 6 proc. do 9,34 mln zł.
Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu wzrosła do 25,7 mln z 23,2 mln w czerwcu.
Największe przychody pochodziły w lipcu z gier: "Hunt Royale" (6,9 mln zł), "Falling Art Ragdoll Simulator" (1,8 mln zł), Construction Ramp Jumping (1,7 mln zł ), "Crazy Plane Landing" (1,7 mln zł) i Dog Life Simulator (1,6 mln zł)
BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne. (PAP Biznes)
epo/ ana/



























































