BNP Paribas wyłącza starą bankowość internetową

analityk Bankier.pl

Bank BNP Paribas szykuje się do wyłączenia starego systemu bankowości internetowej – Pl@net. Od 22 maja jego klienci będą korzystać już tylko z nowego systemu – GOonline. Bank ma około 750 tys. aktywnych użytkowników bankowości internetowej.

System GOOnline został udostępniony w ubiegłym roku, ale część klientów nadal korzysta ze starej wersji bankowości internetowej. To się jednak wkrótce zmieni. Bank podaje, że stary system będzie dostępny tylko do 22 maja. Od tego dnia wszyscy klienci zaczną korzystać z systemu GOOnline.

W GOonline użytkownicy znajdą informacje, które były dostępne w poprzednim systemie, m.in. historię rachunku, a także stałych odbiorców i szablony płatności zdefiniowane w Pl@net. Wyłączenie starego systemu nie będzie miało wpływu na użytkowanie aplikacji mobilnej GOmobile. Nowy system nie ma połączenia z systemem BiznesPl@net, do którego osoby korzystające z rachunku firmowego będą logować się odrębnie.

– GOonline to bankowość elektroniczna nowej generacji. Budowaliśmy ją w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne, stawiając na bezpieczeństwo, intuicyjność, przyjazny design. System jest też w pełni kompatybilny z aplikacją bankowości mobilnej GOmobile. – mówi Marcin Bodnar, Dyrektor Zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BNP Paribas.

– Zależało nam, aby to narzędzie było jak najszybciej dostępne dla wszystkich naszych klientów. Od lipca 2019 r. trwa proces migracji użytkowników poprzedniej wersji bankowości internetowej Pl@net, który planujemy zakończyć 22 maja 2020 r. – informuje.

Na systemie Pl@net nadal będzie funkcjonował bank BGŻOptima. To internetowe ramię BNP Paribas, oferujące klientom produkty oszczędnościowe. Na razie bank nie zdradza planów co do tej marki. – BGŻ Optima będzie działać tak, jak obecnie – sposób logowania i dostęp do produktów pozostaje bez zmian. O planach dotyczycących BGŻ Optima będziemy informować na bieżąco – podaje biuro prasowe BNP Paribas.

BNP Paribas na koniec ubiegłego roku miał 2,5 mln klientów z podpisaną umową o korzystanie z bankowości internetowej. Aktywnie tego kanału używało ponad 750 tys. osób.

Wojciech Boczoń

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne