Awaria w Credit Agricole Bank Polska. Są problemy z bankowością internetową

Na alert@bankier.pl przed południem otrzymaliśmy zgłoszenie o awarii systemu bankowości internetowej Credit Agricole Bank Polska. O trudnościach w dostępie do konta informowano również na infolinii tej instytucji.

Jeden z czytelników doniósł nam, że system transakcyjny CA zaliczył awarię. Zgłoszenia w tej sprawie spływały do banku również w postach na oficjalnym profilu Credit Agricole Bank Polska w serwisie Facebook."Nie można zrobić przelewu z rachunku oszczędnościowego, jak długo jeszcze będą utrudnienia?" - pytała jedna z klientek. "Czy można się dowiedzieć KIEDY bank zacznie normalnie funkcjonować? To są kpiny z klientów. Trzeci dzień utrudnienia, blokady środków które nie powinny mieć miejsca bo transakcje są odrzucane a teraz wysypał się ZNOWU dostęp do bankowości internetowej" - dociekała inna.

W okolicach południa bank informował, że pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemów technicznych. O awarii zawiadamiał również przy próbach telefonicznego połączenia z konsultantami banku. "Aktualnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z serwisu internetowego i mobilnego CA24. Serdecznie przepraszamy za niedogodności" - słychać było zaraz po połączeniu z infolinią Credit Agricole Bank Polska.

Około godziny 13:00 otrzymaliśmy wiadomość od rzecznika prasowego Credit Agricole Bank Polska o tym, że problemy z dostępie do bankowości internetowej już nie występują.

(Bankier.pl)

Problemy techniczne w CA nie występują po raz pierwszy w tym tygodniu. Zaledwie przedwczoraj klienci instytucji mieli problemy z korzystaniem z kart płatniczych. Jednak - jak podkreślał bank - wina leżała wówczas po stronie partnera obsługującego "plastiki".

MW

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne