REKLAMA

Artifex Mundi zaktualizował strategię, skupi się na segmencie gier free-to-play

2020-01-14 22:38
publikacja
2020-01-14 22:38

Artifex Mundi w aktualizacji strategii na lata 2019-2022 zakłada koncentrację zasobów, zarówno kapitałowych, jak i osobowych, na rozwoju działalności deweloperskiej i wydawniczej w segmencie gier free-to-play przy równoczesnym zakończeniu działalności w segmencie gier premium - poinformowała spółka w komunikacie.

/ Artifex Mundi

W konsekwencji zmiany strategii spółka planuje zakończenie prac nad dalszym rozwojem projektów gier Hot Shot Burn! i Rogal, a także nawiązanie współpracy z podmiotami trzecimi w zakresie aktywności wydawniczej związanej ze wspomnianymi tytułami.

"Aktualizacja strategii i dalsze będące jej konsekwencją działania mają na celu zwiększenie prawdopodobieństwa osiągnięcia zakładanych wyników komercjalizacji gier free-to-play Bladebound i Tiny Dragons rozwijanych przez spółkę jako projekty strategiczne grupy" - napisano w komunikacie Arifex Mundi. (PAP Biznes)

pr/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Gry komputerowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki