REKLAMA
ZOOM NA SPÓŁKI

1000 zł premii za przeniesienie konta firmowego do Idea Banku

2013-01-16 09:31
publikacja
2013-01-16 09:31
Aż 1000 zł w gotówce może odebrać osoba, która założy konto w Idea Banku. To pierwsza czterocyfrowa premia do rachunku w historii polskiej bankowości. Mogą ją otrzymać tylko przedsiębiorcy. Ruszyła nowa kampania promująca najlepsze konto firmowe.

Idea Bank, który ma już na swoim koncie takie pionierskie rozwiązania jak pierwszy w Polsce darmowy rachunek firmowy zintegrowany z księgowością, rachunek bieżący z wysokimi odsetkami czy pierwsze usługi concierge dla małych firm, robi kolejny przełomowy krok: wprowadza rekordową w historii polskiego rynku nagrodę za otwarcie konta, Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która otworzy w banku rachunek firmowy i spełni warunki promocji, otrzyma aż 1000 zł. -Premia jest bardzo wysoka, bo przedsiębiorca, który przenosi rachunek firmowy do Idea Banku, de facto powierza nam finanse swojej firmy -wyjaśnia Edyta Wilczek, dyrektor marketingu.

porównywarka kont firmowych

"Konto z premią" promowane jest w nowej kampanii Idea Banku, w której bank przedstawia też inne rozwiązania stworzone z myślą o małych firmach, czyli: elastyczny leasing, szybki faktoring oraz profesjonalną księgowość. W kampanii bank promuje także "Pożyczkę bezzwrotną", czyli unikalne pod względem podatkowym finasowanie dla małych firm, dostępne bez żadnych zabezpieczeń do kwoty aż 25 tys. zł. - Idea Bank konsekwentnie przełamuje standardy i zaskakuje rynek pionierskimi rozwiązaniami. Postawiliśmy sobie za cel stworzenie najlepszej oferty dla firm i cel ten realizujemy w kolejnych kampaniach -podsumowuje Edyta Wilczek.

Nowy rachunek "Konto z premią" adresowany jest do przedsiębiorców, którzy chcą z niego aktywnie korzystać. Opłata za konto w przypadku miesięcznych wpływów wynoszących co najmniej 1000 zł oraz płatności kartą na kwotę co najmniej 500 zł wynosi 29,99 zł.

Nowatorskie rozwiązania stworzone przez Idea Bank promowane są w dwóch spotach reklamowych, każdy o długości 30 sekund. Kampania, która potrwa do końca lutego, obejmuje największe ogólnopolskie kanały telewizyjne publiczne i niepubliczne (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz kanały informacyjne. Uzupełnieniem tej aktywności będą działania reklamowe prowadzone na głównych portalach internetowych, serwisach tematycznych oraz Facebooku, a także plakaty w oddziałach i na autobusach komunikacji miejskiej w największych miastach.

/ideabank.pl

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~aga
W żadnych informacjach reklamowych nie pisze ze musisz mieć dobra historie kredytowa.
W regulaminie małym druczkiem owszem wiec jeśli ktoś jest notorycznym dłużnikiem albo miał jakąś wpadkę o tym koncie może zapomnieć.

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki