REKLAMA

Volkswagen oficjalnie pokazał nowe logo

Marcin Kaźmierczak2019-09-10 15:15redaktor Bankier.pl
publikacja
2019-09-10 15:15

Nowe logo Volkswagena zostało oficjalnie zaprezentowane podczas salonu samochodowego IAA Motor Show we Frankfurcie nad Menem. Koncern wcielił w życie także nowy slogan „Nowy Volkswagen”.

Nowe logo, tak jak wszystkie poprzednie od 1937 r. składa się z liter V i W, które są wpisane w okrąg. Nowe logo jest jednak znacznie prostsze od poprzedniego. Litery są cieńsze, zrezygnowano także z trójwymiarowego efektu oraz podświetlenia lewej górnej połówki. Białe litery znajdują się – w zależności od wariantu – na granatowym lub czarnym tle.

– Nowy design marki oznacza początek nowej ery dla Volkswagena – mówi Jürgen Stackmann, członek zarządu koncernu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Logo zostało zredukowane do niezbędnych elementów. Umożliwi bardziej elastyczne użytkowanie i łatwiejsze rozpoznawanie w mediach cyfrowych.

W sumie 70 tys. egzemplarzy nowego logotypu pojawi się w 10 tys. placówek dealerów i autoryzowanych serwisów Volkswagena na całym świecie.

Nowe logo będzie obowiązywało w wersji dźwiękowej. Hasło „Das auto” zostanie zastąpione sloganem „Nowy Volkswagen”, czytanym przez kobiecy głos.

Mniejsze zmiany dotkną znaki marki pojawiające się na samochodach. Tak jak dotychczas stosowane będą srebrne litery VW, jedynie o nieco zmienionym kroju.

Volkswagen

Nowe logo będzie już dziesiątym w dziejach koncernu z Wolfsburga. Ostatnie weszło do użytku w 2000 r.

Zmiana wizerunkowa Volkswagena, określana przez koncern jako otwarcie trzeciego rozdziału w historii, wiąże się także z postawieniem na samochody elektryczne. Na salonie we Frankfurcie oficjalnie zadebiutował volkswagen id.3. Koncern wyprodukuje 30 tys. egzemplarzy tego modelu. Na wszystkie wpłynęły już zamówienia.

Po pionierskim modelu id.3 do produkcji mają trafić także id.crozz, id.wizzion oraz id.roomzz.

Źródło:
Marcin Kaźmierczak
Marcin Kaźmierczak
redaktor Bankier.pl

Redaktor Bankier.pl. Zajmuje się tematyką nieruchomości. Przygotowuje raporty dotyczące cen mieszkań, pisze o trendach na tym rynku, monitoruje najciekawsze inwestycje w Polsce i za granicą. Na co dzień śledzi także rynek motoryzacyjny, a swoimi spostrzeżeniami dzieli się w sekcji Moto portalu Bankier.pl. Absolwent politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Tel. 539 672 383.

Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Motoryzacja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki