

Vistula miała w lutym 2018 roku około 50,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 11,2 proc. - podała grupa w komunikacie.
W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2018 r. wyniosła około 103,8 mln zł i była wyższa o około 16,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
W lutym 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 25,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2017 r. o około 7,0 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2018 r. w tym segmencie wyniosła około 58,0 mln zł i była wyższa o około 14,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
W lutym 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 21,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2017 r. o około 18,5 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2018 r. w tym segmencie wyniosła około 39,3 mln zł i była wyższa o około 19,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2018 r. przez grupę kapitałową wyniosła około 48,4 proc. i była niższa od marży osiągniętej w lutym 2017 r. o około 1,0 pkt proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - luty 2018 wyniosła około 48,4 proc. i była niższa o 0,7 pkt. proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec lutego 2018 r. wyniosła 33,1 tys. m kw. i była wyższa o 8,9 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w lutym 2017 r. (PAP Biznes)
mbl/ osz/