Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wyniosły w lipcu ok. 9 mln USD, tyle samo co w czerwcu - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 3,6 mln razy wobec 2,3 mln w czerwcu.


Szacunkowe przychody gry w sklepie Google wyniosły ok. 5 mln USD, a w sklepie Apple ok. 4 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 3 mln razy, a w App Store ok. 600 tys. razy.
Sensor Tower oszacował, że łączne przychody Ten Square Games w lipcu wyniosły 10 mln USD.
Portal oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD.
Sensor Tower podał, że gra Ten Square Games, "Wild Hunt", w lipcu przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych ok. 140 tys. USD przychodów i została pobrana 630 tys. razy.
"Hunting Clash", jedną z trzech nowych gier studia, pobrano w lipcu 220 tys. razy, z czego 20 tys. pobrań miało miejsce w sklepie Apple. Gra osiągnęła 66 tys. USD przychodów.
Inne nowe tytuły, "Flip this House" i "Solitales", zanotowały odpowiednio 90 tys. i 48 tys. pobrań., przy czym drugi tytuł byl po raz pierwszy w lipcu dostępny na urządzeniach Apple. Przychody "Flip this House" wyniosły w ubiegłym miesiącu 20 tys. USD, a "Solitales" 27 tys. USD przychodów.
Gra "Let's Fish" - według szacunków - wypracowała 39 tys. USD przychodów i była pobrana 50 tys. razy.(PAP Biznes)
kuc/






















































