Skonsolidowane przychody VRG w maju 2021 roku wyniosły około 102,6 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 63,9 proc. w porównaniu do maja 2020 roku - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 310,1 mln zł i były wyższe rdr o 7,2 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w maju około 57,6 mln zł i były wyższe rdr o około 45 proc. W okresie styczeń-maj w tym segmencie przychody wyniosły około 161,5 mln zł i były niższe o około 12,8 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w maju około 45 mln zł i były wyższe rdr o około 96,5 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 148,6 mln zł, czyli wzrosła o 42,9 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w maju na poziomie 14 mln zł, co oznacza spadek rdr o 37,5 proc. Łącznie w okresie styczeń-maj sprzedaż online wyniosła 86,9 mln zł, co oznacza spadek o 7,7 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju wyniosła około 55,6 proc. i była wyższa rdr o około 7,9 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 49,9 proc. i była wyższa o 3,6 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec maja wyniosła 52,2 tys. m kw. i była niższa o 2,1 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
pel/ osz/



























































