Problemy z logowaniem do bankowości internetowej Nest Banku

Po przedpołudniowych problemach z logowaniem do bankowości internetowej Nest Bank, po południu klienci mierzyli się z trudnościami w wykonywaniu przelewów.

W poniedziałek około godziny 11:30, nasza redakcja otrzymała zgłoszenie wysłane na alert@bankier.pl. Czytelnik będący klientem Nest Banku skarżył się na problemy z logowaniem do bankowości internetowej. - Dzisiaj od godzin porannych występują problemy z logowanie i działaniem Nest Banku. Komunikat "Nie można wykonać operacji, spróbuj później" - informował.

Zarówno czytelnik, jak i my - kilka minut później - otrzymaliśmy na infolinii Nest Banku potwierdzenie, że występują problemy z logowaniem do bankowości internetowej. Proces był wydłużony lub mógł kończyć się niepowodzeniem.

W ciągu kolejnych godzin do redakcji napłynęły kolejne zgłoszenia od czytelników, tym razem skarżących się na problemy z wykonywaniem przelewów. - Mam dzisiaj ogromne problemy z przelewami w Nest Banku. Z konta Biznes od rana próbowałem zrobić przelewy do ZUS przez serwis internetowy. Za każdym razem po paru minutach wyskakiwał komunikat "usługa chwilowo niedostępna, proszę spróbować później". Ku mojemu zdziwieniu po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, przelewy do ZUS zostały zrealizowane. Próbowałem następnie wykonać przelew na swoje konto do innego banku, niestety już bezskutecznie. Jest godzina prawie 16 i przelewy nadal nie działają. Brak jakiegokolwiek komunikatu na stronie Nest Banku o problemach technicznych - zgłaszał alert jeden z czytelników.

Około godziny 18:00 pracownik infolinii Nest Banku poinformował nas, że po tym, jak uporano się z utrudnieniami w procesie logowania do bankowości internetowej, pojawiły się problemy z wykonywaniem przelewów. Awaria trwała do godzin wieczornych.

We wtorek rano, pop godzinie 7:00, pracownik infolinii potwierdził w rozmowie z nami, że awaria została usunięta.

(Bankier.pl)

MW

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 2 pepek5

od tygodnia po zmianie konta problemy są żeby zalogować się a jak się uda to problem z wykonaniem przelewu na Deutsche Bank

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl