Nie tylko klienci Nest Banku, ale także Raiffeisen Polbanku zmagali się w poniedziałek z utrudnieniami w logowaniu do systemów bankowości internetowej.


Przed południem informowaliśmy o problemach technicznych Nest Banku, które utrzymują się do tego momentu, choć w innej postaci niż wcześniej. W okolicach godziny 12:00 klientom doskwierały utrudnienia w logowaniu do systemu bankowości internetowej. Po południu problemem jest wykonywanie przelewów.
Przed godziną 13:30 problemy z logowaniem do bankowości internetowej zgłosili nam także klienci Raiffeisen Polbanku. - Od ponad godziny nie można się zalogować do R-online. Przed godziną próby logowania przekierowywały na stronę główną banku, a strona logowania informowała o problemach z logowaniem. Teraz taka próba przekierowuje na stronę z komunikatem Serwis jest chwilowo niedostępny, przepraszamy za utrudnienia - napisał w wiadomości wysłanej na alert@bankier.pl jeden z czytelników.
Wczesnym popołudniem infolinia Raiffeisen Polbanku witała wszystkich telefonujących komunikatem o przejściowych problemach z dostępem do bankowości internetowej R-Online. Bank informował również użytkowników Facebooka: "W chwili obecnej mogą wystąpić problemy z logowaniem do systemu bankowości internetowej R-Online. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu."
Około godziny 18:30 pracownik infolinii Raiffeisen Polbanku poinformował nas, że problemy techniczne zostały zażegnane, a osoby, które nadal będą napotykały na utrudnienia w logowaniu, proszone są o usunięcie w przeglądarce ciasteczek i historii przeglądania, co powinno pomóc dostać się do systemu.
MW

























































