REKLAMA

Podwójne księgowanie transakcji w ING - jak odzyskać pieniądze?

2016-09-02 07:23
publikacja
2016-09-02 07:23
Bankier.pl

ING Bank Śląski podwójnie księgował transakcje części klientów. Problem występował od poniedziałku, jednak wczoraj bank zapewniał, że dokonał korekty błędnie pobranych środków. Klienci, na których rachunkach nadal występują podwójne księgowania będą musieli złożyć reklamację.

Zgłoszenie przesłane na adres alert@bankier.pl, dotyczące występującego od poniedziałku problemu z podwójnym księgowaniem transakcji w ING, redakcja Bankier.pl odebrała wczoraj rano. – Od poniedziałku Bank ING ma problem z podwójnym księgowaniem transakcji. Z tego co się dowiedziałem, klientów którzy takie coś zanotowali jest bardzo dużo i do tej pory nie poradzili sobie z tym – informował jeden z naszych czytelników. Poprosiliśmy biuro prasowe ING Banku Śląskiego o odniesienie się do sprawy.

W odpowiedzi otrzymanej wczoraj popołudniu ING Bank Śląski potwierdził, że problem występował. – Faktycznie cześć transakcji została podwójnie zaksięgowana, ale dzisiaj (czwartek, 1 września br. - red.) bank dokonał korekty tych transakcji. Za wszelkie niedogodności przepraszamy – poinformowało biuro prasowe ING Banku Śląskiego.

Klienci ING Banku Śląskiego powinni więc sprawdzić historię transakcji dokonywanych na rachunku w tym tygodniu i wszelkie niejasności zgłosić do banku. – Klientów, na których rachunkach nadal występują podwójne księgowania, prosimy o złożenie reklamacji – informuje ING Bank Śląski.

/ Bankier.pl

KWL

Źródło:
Tematy
Otwórz konto dla firm i zyskaj do 1100 zł premii!

Otwórz konto dla firm i zyskaj do 1100 zł premii!

Advertisement

Komentarze (41)

dodaj komentarz
~EWA
Przecież wypowiedzi ~nieusatysfakcjonowan to tylko jakiś młodzieżowy bełkot - najarana to styl z gimnazjum bo wysłowić się po polsku to już przekracza jego możliwości intelektualne co dopiero merytoryczna dyskusja ( do tego powinno służyć forum)
Pozdrawiam Pracownika ING
~pracownik_ING
We współczesnej bankowości, w znacznym stopniu rolą pracowników obsługujących klientów jest ich edukowanie, jeśli tego potrzebują rzecz jasna. Nazwałeś to, niewiedzieć czemu pogadanką wychowawczą.
Może warto zajrzeć do raportów rocznych banków sprawdzić przyrost klientów i zastanowić się dlaczego wybierają
We współczesnej bankowości, w znacznym stopniu rolą pracowników obsługujących klientów jest ich edukowanie, jeśli tego potrzebują rzecz jasna. Nazwałeś to, niewiedzieć czemu pogadanką wychowawczą.
Może warto zajrzeć do raportów rocznych banków sprawdzić przyrost klientów i zastanowić się dlaczego wybierają akurat takie a nie inne, bo nie wszyscy mogą się pochwalić wynikami takimi jak ING. Nie twierdzę, że jest najlepszy, najwspanialszy itd. Niech to klienci oceniają.
Pozdrawiam i życzę odnalezienia banku idealnego!
~pracownik_ING
Do nieusatysfakcjonowan:
Bezczelność? W którym z postów? W którym zdaniu? Mentalność... Wg Ciebie to źle, że zapraszam do dyskusji na argumenty o wadach i zaletach kont/kart bankowych (nie tylko ING)? Jak narazie to poza kilkoma bardzo ogólnymi hasłami, które niestety nie odnoszą się do konkretnego przypadku, usługi
Do nieusatysfakcjonowan:
Bezczelność? W którym z postów? W którym zdaniu? Mentalność... Wg Ciebie to źle, że zapraszam do dyskusji na argumenty o wadach i zaletach kont/kart bankowych (nie tylko ING)? Jak narazie to poza kilkoma bardzo ogólnymi hasłami, które niestety nie odnoszą się do konkretnego przypadku, usługi itp, nic więcej nie zamiesciłeś. Zdążyłaś za to nawrzucać Ewie i mi. Ale mniejsza o to. Jeśli zechcesz w końcu opisać co tak bardzo Ci nie odpowiada, może będę w stanie odpowiedzieć. Natomiast oczywiste chyba jest, że nie każdy bank będzie odpowiadał każdemu. Klienci są różni, różne są ich oczekiwania i potrzeby. Dlatego też na rynku można skorzystać z usług wielu banków, porównać je, itd.
~EWA
~nieusatysfakcjonowan jest albo osóbą bardzo młodą albo bardzo głupią
Ale patrząc na styl jego niemerytorycznych wypowiedzi
jest i młodą i głupią
Ja jestem pracownikiem szpitala - jestem fizjoterapeutą z 30 letnim stażem i na pewno nie jestem pracownikiem banku
no ale w/w przecież wie najlepiej kto jest kim
~pracownik_ING
Dla klientów to nie pogadanki wychowawcze, a wskazówki jak korzystać z rachunku, by nie płacić skoro jest taka możliwość. Nikt się nie chwali darmowym tym czy owym, a jedynie zwraca uwagę, że jest darmowe jak w wielu innych bankach. Procesem też nikt nie straszy ale to kwestia tego jak interpretujesz moje, Ewy czy innych Dla klientów to nie pogadanki wychowawcze, a wskazówki jak korzystać z rachunku, by nie płacić skoro jest taka możliwość. Nikt się nie chwali darmowym tym czy owym, a jedynie zwraca uwagę, że jest darmowe jak w wielu innych bankach. Procesem też nikt nie straszy ale to kwestia tego jak interpretujesz moje, Ewy czy innych forumowiczów słowa. Wciąż nie napisałeś co Ci nie pasuje, a jedynie próbujesz jakimiś ogólnymi hasłami wywołać... no właśnie, co? Szkoda, liczyłem na dyskusję o konkretnych wadach czy zaletach kont w ING czy innym banku. Nic takiego w żadnym ze swoich komentarzy nie zamiesciłeś.
~nieusatysfakcjonowan
Twoja bezczelność znakomicie robi na wizerunek ING. Potencjalni klienci mają tu możliwość zobaczyć na żywym przykładzie mentalność pracowników ING i jak wygląda z nimi rozmowa. Dziale public relations banku ING - jak najwięcej tego pana, waszego pracownika w sferze publicznej. Dajcie go na rzecznika.
~nieusatysfakcjonowan
uwaga na panią Ewę, mocno podjaraną bezpłatnymi przelewami internetowymi w ING. Wszystkie opłaty robi przez ING całkiem za darmo, coś niesamowitego. Takie rzeczy tylko w ING.
~Dyrektor_PR
Hahaha. Jak czytam te komentarze POZYTYWNE, to od razu widać, że dział PR z INGu ruszył do pisania pozytywnych komentarzy po aferze. Żałosne ludziki.
~pracownik_ING
Aferze? Abstrahując od jakości usług oferowanych przez ING, bo nie to podlega ocenie w artykule, chyba nie najgorszym jest, że otwarcie Bank przyznaje się do błędu/awarii i natychmiast zwraca pieniądze. Prośba do Klientów o zweryfikowanie transakcji też jest oczywista, bo wg mnie chodzi o to, żeby nic nie umknęło.
Tak,
Aferze? Abstrahując od jakości usług oferowanych przez ING, bo nie to podlega ocenie w artykule, chyba nie najgorszym jest, że otwarcie Bank przyznaje się do błędu/awarii i natychmiast zwraca pieniądze. Prośba do Klientów o zweryfikowanie transakcji też jest oczywista, bo wg mnie chodzi o to, żeby nic nie umknęło.
Tak, jestem pracownikiem ING Banku, dlatego wiem o czym mówię.
Rzucanie oskarżenia typu "chcieli po prostu okraść klientów" (bez względu na to kogo/czego dotyczy), powinno być poparte dowodami na takie działanie. Na wypadek gdyby ktoś chciał wytoczyć proces za pomówienie.
~nieusatysfakcjonowan odpowiada ~pracownik_ING
he he, pracownik ING grozi forumowiczom procesami sądowymi za pomówienie. Świetnie Wam to robi na wizerunek.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki