
ING Bank Śląski podwójnie księgował transakcje części klientów. Problem występował od poniedziałku, jednak wczoraj bank zapewniał, że dokonał korekty błędnie pobranych środków. Klienci, na których rachunkach nadal występują podwójne księgowania będą musieli złożyć reklamację.
Zgłoszenie przesłane na adres alert@bankier.pl, dotyczące występującego od poniedziałku problemu z podwójnym księgowaniem transakcji w ING, redakcja Bankier.pl odebrała wczoraj rano. – Od poniedziałku Bank ING ma problem z podwójnym księgowaniem transakcji. Z tego co się dowiedziałem, klientów którzy takie coś zanotowali jest bardzo dużo i do tej pory nie poradzili sobie z tym – informował jeden z naszych czytelników. Poprosiliśmy biuro prasowe ING Banku Śląskiego o odniesienie się do sprawy.
W odpowiedzi otrzymanej wczoraj popołudniu ING Bank Śląski potwierdził, że problem występował. – Faktycznie cześć transakcji została podwójnie zaksięgowana, ale dzisiaj (czwartek, 1 września br. - red.) bank dokonał korekty tych transakcji. Za wszelkie niedogodności przepraszamy – poinformowało biuro prasowe ING Banku Śląskiego.
Klienci ING Banku Śląskiego powinni więc sprawdzić historię transakcji dokonywanych na rachunku w tym tygodniu i wszelkie niejasności zgłosić do banku. – Klientów, na których rachunkach nadal występują podwójne księgowania, prosimy o złożenie reklamacji – informuje ING Bank Śląski.
KWL
