REKLAMA

Poczta Polska wspomoże sanepid. Oddelegowała 20 pracowników

2020-10-27 17:03
publikacja
2020-10-27 17:03

20 konsultantów Poczty Polskiej zostało oddelegowanych do obsługi infolinii Głównego Inspektora Sanitarnego - poinformowała we wtorek spółka. Odpowiadają oni na pytania dotyczące kwarantanny, izolacji czy trybu postępowania w przypadku bezpośredniego kontaktu z osobą zakażoną COVID-19.

Dodano, że udzielają też odpowiedzi ws. sposobu postępowania w przypadku zamknięcia szkoły lub przedszkola oraz zasad kierowania na testy COVID-19, a także możliwości wjazdu na teren Polski oraz wyjazdu zagranicę.

"Czas walki z epidemią wymaga od nas wszystkich podjęcia szczególnych działań. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by pomagać instytucjom, które są na pierwszej linii walki z COVID-19. Nasi pracownicy wspierają infolinię GIS, zapewniamy też usługi wsparcia logistycznego dostarczając specjalistyczny sprzęt do szpitali, zajmując się magazynowaniem i konfekcjonowaniem środków ochrony osobistej – mówi, cytowany w komunikacie, prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot.

Spółka przypomniała, że w ostatnich tygodniach dostarczała także specjalistyczny sprzęt, czyli m.in. respiratory i kardiomonitory do ponad 360 szpitali na terenie całego kraju. "Pocztowcy zaangażowali się także w budowę szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie. Samochody Poczty Polskiej odebrały ze składnic Rezerw Materiałowych w Wąwale (województwo łódzkie) oraz Szepietowie (województwo podlaskie) 120 palet z łóżkami potrzebnymi do zorganizowania tymczasowego szpitala" - podano.

Poczta Polska jest największym operatorem na rodzimym rynku – zatrudnia ponad 80 000 pracowników, jej sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Jak czytamy na stronie spółki, jest narodowym operatorem pocztowym, z którego korzysta ponad 90 proc. Polaków. (PAP)

lgs/ amac/

Źródło:PAP
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (3)

dodaj komentarz
kaziemiera2020
20 oddelegowanych osób ... co to pomoże. Sytuacja przerasta możliwości.
y2767651
nie zrozumiales:
a) oddelegowali 20 pracownikow z 80 tysiecy - pierwsza kropla :)
b) 20 dodatkowych osob na infolinii calodobowej, to jakies 5 osob wiecej, ktore moga sie polaczyc wiecej jednoczesnie. KROPLA W MORZU POTRZEB. Pewnie musieli by oddelegowac z 1000 osob, zeby cokolwiek GIS/PIS odczul

Powiązane: Koronawirus w Polsce

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki